شناسه خبر : 33711
سه شنبه 25 فروردين 1394 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری ۸۵ یادواره شهید

مدیرکل بنیاد استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری ۸۵ یادواره شهدا در سال ۹۳ در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش «ایثار»، سید مصطفی مهدی در ایین تودیع ومعارفه رییس ستاد کنگره سرداران وشهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال ۹۳، سالی ویژه‌ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ایثار وشهادت بود، اظهار کرد: توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و مسائل مربوط به آنها بی‌سابقه بوده است.

رتبه‌های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد

مهدی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با انتخاب موسی خادمی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد دین خود را نسبت به این استان ادا کرده است،  بیان کرد: پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی برای سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و رفع مشکلات آنها نسبت به سایر ۱۳ استانداری که با آنها کار کردم در جاهای مختلف، بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آرامش را به این استان برگرداند، افزود: استاندار، معاونین وی و مشاور امور شاهد و ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد اهتمام جدی نسبت به مسائل خانواده‌های معظم شهدا دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به عملکرد این بنیاد در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران گذشته در بحث ساماندهی گلزار شهدا جایگاه آخر را داشت که با تلاش همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌اکنون رتبه سوم کشوری را دارد

. مهدی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۲۸ گلزار شهدای روستایی و شهری دارد، موفق شدیم ۳۹۱ گلزار شهدا را ساماندهی کنیم و ساماندهی۲۰ گلزار شهدای دیگر را در دست اقدام داریم و با توجه به توافق با سازمان بسیج سازندگی در سال ۹۴ سایر گلزار شهداها را ساماندهی خواهیم کرد.

مهدوی ادامه داد: در بحث مناسب‌سازی و زیست شهری جانبازان و ایثارگران رتبه سوم کشوری متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است

. وی افزود: این استان همچنین در  بحث پایش سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه چهارم کشور و شهرستان باشت رتبه اول و شهرستان لنده رتبه آخر را در این حوزه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از نظر سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثاگران نیز موفقیت‌های زیادی به دست آورد که مسئولان این بنیاد از پنج هزار و ۲۲ خانواده شهید و ایثارگر بازدید و ملاقات کردند.

مهدی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه چهارم کشوری را در بحث سرکشی دارد، افزود:  بنیاد شهید و امور ایثارگر استان در دیدار از همسران شهید رتبه اول، دیدار با فرزندان شهدا مقام چهارم کشوری، سرکشی از والدین شهدا مقام پنجم و دیدار از همسران جانبازان متوفی مقام نهم کشوری را دارد.
برگزاری ۸۵ یادواره شهدا در سال ۹۳

وی از برگزاری ۸۵ یادواره شهدا در سال ۹۳ در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث تکریم ارباب رجوع رتبه برتر دارد.

اجازه اعمال شخصی و سلیقه ای را در بنیاد ندادم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اجازه اعمال شخصی و سلیقه‌ای را به هیچ کسی در بنیاد شهید و امور ایثارگران ندادم و وقتی که بنده مسئولیت این بنیاد را به دست گرفتم، مطرح می‌کردند که اینجا روابط فامیلی در کارها دخیل است و بنده اینگونه رفتارها و برخوردها را در بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع کردم.

مهدی از تشکیل کمیته انتصابات و اشتغالزایی را در بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: با تشکیل این دو کمیته قانون جایگزین روابط فامیلی شد، به طوری که که کمیته هفت نفره اشتغالزایی با حضور نماینده استانداری در سهم ۲۵ درصد خانواده‌های شهدا و ایثارگران قانون را ملاک قرار می‌دهد و خود مدیرکل هم توان دخالت در این امور را ندارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi