شناسه خبر : 33725
سه شنبه 25 فروردين 1394 , 14:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولویت اعزام طرح کرامت

خانواده شهدا، ایثارگران، نخبگان و حداقل بگیران در اولویت اعزام امسال طرح کرامت

خبرگزاری میزان: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از افزایش ظرفیت هتل‌های طرف قرارداد این سازمان برای اجرای بهتر طرح کرامت در سال جاری خبر داد و گفت: در واقع اولویت اعزام با خانواده شهدا، ایثارگران، نخبگان، همچنین بازنشستگانی است که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند.

اصغر بیات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره طرح کرامت رضوی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این طرح سال گذشته در غالب اعزام 9 گروه 250 نفره آغاز شده است، به طوری که می‌توان گفت قرار است در طرح مذکور 25 هزار بازنشسته از سراسر کشور به مشهد مقدس مشرف شوند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که با آغاز سال جدید اعزام‌ها نیز از سر گفته شده است، افزود: برای افزایش اعزام‌ها ظرفیت هتل‌های طرف قرار داد، باید افزایش یابد در اینزمینه در  تلاش هستیم تا این اقدام مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته اجرایی شود.

 رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در خاتمه تصریح کرد: اولویت اعزام با خانواده شهدا، ایثارگران، نخبگان، همچنین بازنشستگانی است که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند و سن بالایی نیز دارند، علاوه براین افرادی که تاکنون به مشهد مقدس سفر نکرده‌اند، در اولویت قرار دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi