شناسه خبر : 33726
یکشنبه 30 فروردين 1394 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسهیلات ایثارگران در بودجه۹۴ (۲)

از نکاتی که در بودجه امسال به آن توجه شده است، تفکیک جانبازان و آزادگان معسر و رزمندگان معسر است.

یوسف مجتهد - برابر بند (هـ) تبصره ۱۵ قانون بودجه، دولت مکلف است کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.

برابر بند (5) مصوبه هیأت وزیران درباره تعیین ضریب حقوق کارمندان دستگاه‌های اجرایی، حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان در سال94 به میزان 7میلیون و 500هزار ریال تعیین شد. بنابراین تمامی جانبازان و آزادگان غیرمشمول حالت اشتغال و غیرمشمول حقوق وظیفه که فاقد درآمد و شغل باشند، از ابتدای سال94 مبلغ 7میلیون‌و500هزار ریال کمک معیشت دریافت خواهند کرد و بنیاد شهید مکلف به اجرای این قانون است. درصد جانبازی جهت دریافت این کمک معیشت ملاک نیست و جانبازان با هر درصدی مشمول دریافت آن خواهند بود.

برابر بند (ز) تبصره20 قانون بودجه، دولت مکلف شده است نسبت به برقراری و پرداخت مستمری به رزمندگان معسر دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه به طریقی اقدام کند که مستمری ماهانه آنها از 75درصد حداقل دستمزد سال94 کمتر نباشد. نحوه اجرای این بند توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و در آیین‌نامه اجرایی این تبصره درج می‌شود. شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران در سال94 را مبلغ 7میلیون‌و124هزار و 250میلیون ریال تعیین کرد. در بند (ز) تبصره20، 75درصد حداقل دستمزد به مبلغ 5میلیون‌و343هزار و 187 ریال به‌عنوان مبنای پرداخت مستمری به رزمندگان معسر قرار گرفته است. این مبلغ در قانون به‌عنوان حداقل تعیین شده و پرداخت بیش از آن منع قانونی ندارد که باید نحوه آن در آیین‌نامه اجرایی تعیین شود.

از نکاتی که در بودجه امسال به آن توجه شده است، تفکیک جانبازان و آزادگان معسر و رزمندگان معسر است. پرداخت کمک معیشت به جانبازان و آزادگان برعهده بنیاد شهید و پرداخت مستمری به رزمندگان برعهده وزارت دفاع گذاشته شده است. اما از نکات قابل تأمل در این تفکیک دوگونه بودن نظام پرداخت است که رزمندگان برمبنای حداقل دستمزد و جانبازان و آزادگان برمبنای حداقل حقوق کارکنان، مزایای خود را دریافت خواهند کرد. دریافتی رزمندگان به‌عنوان مستمری و دریافتی جانبازان و آزادگان به‌عنوان کمک معیشت اعلام شده که این نوع پرداخت‌ها تعاریف حقوقی مختلف دارند. کمک معیشت جانبازان و آزادگان مبلغ ثابتی است ولی دریافتی رزمندگان حداقلی دارد که پرداخت مازاد بر آن منع قانونی ندارد.

در بند (و) تبصره 15، بنیاد شهید مکلف شده است از اعتبارات خود، با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد یا مراجع قانونی حسب مورد به والدین و همسران شهدا که به‌دلیل کهولت سن یا بیماری صعب‌العلاج نیاز به نگهداری دارند درصورتی‌که در میان خانواده، فرد یا افرادی از آنها نگهداری کنند، به پرداخت حق نگهداری به میزان 30درصد حداقل حقوق کارکنان دولت اقدام کند. 30درصد حداقل حقوق کارکنان دولت مبلغ 2میلیون‌و250 هزار ریال است که ماهانه جهت نگهداری پرداخت می‌شود. در نگاه اول تعیین این مبلغ جهت نگهداری با هیچ استاندارد و منطق کارشناسی مطابقت ندارد، لکن از جهت مقررات بیمه‌ای تعیین پرستار برای افراد فوق‌الذکر در نظام درمانی ایثارگران و خانواده آنها در قرارداد سالانه با بیمه ایران پیش‌بینی شده است. لذا پرداخت حق نگهداری برابر بند (و) تبصره15 با تعیین پرستار در قالب تعداد شیفت‌های کاری که برابر قرارداد با بیمه ایران تعهد شده است مغایرتی نداشته و هر دو مقررات پیش‌بینی شده اقدام می‌شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سرویس : سیاسی - مجلس زمان : ۱۳۹۴/۱/۲۵ - ۱۳:۴۸ شناسه خبر : ۴۵۱۰۶۶
در مجلس صورت گرفت:
۱۸۳ نماینده مجلس خواستار افزایش حقوق برای جانبازان بسیجی
خبرگزاری شبستان: ۱۸۳ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به خواستار اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و افزایش حقوق جانبازان بسیجی شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به امضای 183 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود را قرائت کرد.

این نمایندگان مجلس در نامه مذکور خواستار اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شدند.

نمایندگان مجلس خواهان اجرای کامل قانون خدمات‌رسانی از سوی بنیاد شهید در سال جاری خصوصاً اجرای ماده 38 این قانون شدند، به صورتی که همراه با اصلاح نحوه پرداخت حقوق جانبازان بسیجی و افزایش حقوق مدنظر گرفته شود.
آقای مجتهد جواب سلام واجبه ....... سلام ! لطف بفرمائید به سؤالات هر دو قسمت جواب بدهید .....
آقای "یوسف" مجتهد بخاطر جگر پاره پاره شده ی زلیخا که در زیر سؤال کرده لطف نموده به تمام سؤالات جواب فرمایید .
جناب مجتهد عزیز ممنون از اطلاع رسانی که میفرمایید اما کو عمل متاسفانه این مصوبات همانطور که جنابعالی هم مستحضرید اکثرا در همین حد تصویب باقی میماند نمونه اش هم حقوق رزمندگان معسر در سال 94 که امروز پرداخت شد بدون حتی یک ریال افزایش نسبت به سال پیش در حالی که طبق مصوبه ای که ذکرش از سوی شما رفت میبایست حداقل 75 درصد حقوق کشوری یعنی مبلغ 535 هزار میشد .متاسفانه تصویب مصوبات طبق طبق اما اجرا ....
با سلام وتشکر خوب حالا به کجا مراجعه کنیم
حالا یکی حرف درست بزنه فعلاکه وزارت دفاع به جانبازان معسربسیجی ماهیانه بین ۳۹۰تا۴۷۰هزارتومان پرداخت میکنه اماباین مصوبات مجلس همون حقوق رزمندگی رو دنبالش باشیم یاکمک معیشتی که بنیادقراره بدهدکه اگرگوش شیطان کر قراربشه اجرایی شوددرهردوصورت بیشترازدریافتی فعلی است حالایاآقای مجتهد یا دوستان دیگرکه اطلاعات درستی دارندپاسخ دهند.
آیا بنیاد شهید درمقابل جانبازان حالت اشتغال تبصره 6 هیچ نعهدی ندارد وهمینطوری اجازه دارد جانبازان در امان خدا رها کند و والدین جانبازان هیچ حق وحقوقی ندارند وفقط بمانند بدن مجروح فرزندانشان تماشا کنند
دستشون درد نکنه خدا خیر دنیا واخرت ب بانیان این مصوبات بده
پرداخت معوقات خانواده‌های شهدا و جانبازان
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از «مهران» با اشاره به پرداخت شدن معوقات آزادگان تا پایان سال ۹۰، گفت: معوقات خانواده‌های شهدا و جانبازان نیز به‌زودی پرداخت می‌شود.
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عصر امروز با همراهی مسئولان استانی ایلام از منطقه ویژه اقتصادی مهران، بازارچه مرزی مهران و پایانه مرزی بازدید کردند.

اعضای این کمیسیون همچنین از نقطه ایثار واقع در مرز مهران و مناطق عملیاتی به جای مانده از هشت سال دفاع مقدس در شهرستان مهران بازدید کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید با اشاره به پرداخت شدن معوقات آزادگان تا پایان سال 90، اظهار داشت: معوقات خانواده های شهدا و جانبازان نیز به زودی پرداخت می‌شود.

وی افزود: این معوقات به زودی پرداخت می‌شود و برنامه‌ریزی‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است.

عبدالرضا عزیزی عنوان کرد: اعتبارات مربوط به جامعه ایثارگان در بودجه امسال، 19 درصد افزایش داشته است در حالی که در سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها تنها بین 11 تا 12 درصد افزایش اعتبارات داشته است.
منبع: تسنیم
لدفند یکی به مو بگه این منفیا یعنی چی !!! ؟؟؟
کسانی که این منفی ها را میدهند احتمالاً کارمند بنیاد هستند و یا با 2 گروه بیشترین مشکل را دارند : فرزندان شهدا - جانبازان بالای 50 درصد و فرزندانشان
سلام....من 6 ماه و 15 روز سابقه داوطلبی جبهه دارم.این مزایا به من تعلق میگیره؟باید به کجا مراجعه کنم؟ لطفا کسی میدونه جواب منو بده..تشکر
امور ایثارگران سپاه شهرتان مراجعه کنید
چرا اینقدر منفی دادید مگه بیراه گفتم
عبدالرضا این منفی ها یعنی یک یا چند نفر نوشته هایشان سانسور میشه دارن با منفی دادن عصبانیت خود را خالی میکنند افتاد ؟
از چه تاریخی این مصوبات اجرایی میشه؟آیا من الان میتونم برم کارمو پیگیری کنم؟؟؟
به امور ایثارگران سپاه استان سمنان مراجعه کردم می گویند اردبیل پایلوت است اعتبار بدهند انجام می دهیم ان شا الله
بنده با 45درصد جانبازی و 43 ماه جبهه به سپاه سمنان مراجعه کردم با تهران که تماس گرفتند گفتد بودجه و اعتبار نیست اردبیل را که دادیم به بقیه هم می دیم ان شا الله
یعنی چی که فقط اردبیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه قانونی تصویب میکنید اونم نصفه و نیمه؟؟؟ یعنی اونایی که از استانای دیگه هستن چیزی بهشون نمیرسه؟؟؟؟؟ واقعا متاسفم برای این مسئولین...یعنی فقط اردبیلی هااا رفتن جنگ و جنگیدن؟؟؟؟؟ آقااااااا امام زمان به دادمون برس
سلام تشکر می کنم، که ما کارمندان بسیجی و رزمنده و جانباز زیر25 درصدبدهکار دولت و مجلس نیستیم.
این چه قانونی، آیا عناوین فوق با یک کارمند معمولی دولت نباید تفاوتی داشته باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما حر از بر تشخیص نمی دهید.
ده سال زمان جنگ و بعد آن شب و روز در بسیج خدمت می کردم. حداقل سنوات آن را حساب کنید.
بیدار خوابی های آن دوران بلاهای زیادی بر سرم آورده.
جبهه هم هیچ و جانبازی هم هیچ........ شما خوب قانونگذارانی هستید.
خدا مزد شما را خواهد داد.
دروغ. دروغ حقه و نیرنگ.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط بعلت اینکه من کارمندم. این است عدالت.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کارمندم زحمت کشیدم این چه ربطی به مزایای ایثارگری داردکه به ما نمی دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست گرامی محمدرضابه کدام رزمنده دادندکه به شماکه کارمندهستیدندادند؟بخداقسم کاری کردندودارنددرست میکنندکه مارزمندگان ازیکدیگردلخورشویم اینهاهمه اش درحدکاغذبازی است درعمل هیچ چیزمثل30سال گذشته نبوده ونخواهدبود...........%%%%%%%%%%%%%%%مطمین باش که همگی دست خالی ازاین درگاه برگشته ایم
من رزمنده زير 6 ماه هستم فوق ليسانس و 15 سال قراردادي كار ميكنم در كنارم فرزند جانباز 25 درصد بدون آزمون استخدام رسمي شده از لحظه ورود به اداره و مزايايي دريافت ميكند با مجردي كه من متاهل با دوبچه و مستاجر محروم از ان هستم ايا ميشود قانوني وضع شود تا من كه خود در صحنه جنگ حضور داشته و عوارض ان الان به سراغم امده است هم مشمول اين الطاف حضرات شوم واقعا ديگه كاري به ما ندارند و جنگ توم شده حيف و حيف
اصلا عدالت نیست که رزمنده و جانباز زیر 25درصد را مانند فرزند جانباز ان بالای 25 محسوب نکنند . قانون نویسان ما اینقدر بیسوادند
سلام دوستان جانباز

خوب است نمایندگان مجلس خیلی هاشون جانبازند ونمیگذارند حق وحقوق جانبازان عزیز ضایع بشه کاش چند تا فرزند شهید هم توی نمایندگان داشتیم که بفکر فرزندان شهدا باشند ما که از حداقل مصوبات فرزندان شهدا هم بی بهره هستیم .
میشه بفرمایید با وجود هزاران فرزند شهید و فرزند جانباز بالای 50درصد کی و کجا فرزندان 25تا49درصد استخدام شدند؟؟؟؟
فعلا که تواین سی سال فقط استخدام فرزندان شهداست احتمالا جانبازان قرن بعد
با سلام توی بوشهر فرزندان جانباز بیست و پنج درصد به بالا استخدام شده و میشوند
سلام.امروز رفتم واحد ایثارگران سپاه شهر خودم اونجا بهم گفتن ما چنین قانونی رو نشنیدیم و هنوز به ما ابلاغ نشده است!!!!!! پس کی ابلاغ میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایکاش بین نماینگان مجلس چند نفر فرزند جانباز هم داشتیم تا شاید به دادجانبازانی مثل ما برسند من به عنوان یک جانباز شیمیایی کارافتاده کلی بالای 20سال برای دولت کار کردم وهمسرم نیز دارای بیماری صعب العلاج با حقوف ماهیانه 800تومان بادوتا فرزند دانشجو چطوری باید امرار معاش کنم وبنیادشهید هم میگوید اصلا به ما ربطی ندارد برواز اداره خودت کمک بگیر واقعا جای تاسف دارد بنیادشهید این بودجه کلان بین چه کسانی تقسیم میکند


...


سينه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
آتشی بود در اين خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

سوز دل بين که ز بس آتش اشکم دل شمع
دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

آشنايی نه غريب است که دلسوز من است
چون من از خويش برفتم دل بيگانه بسوخت

خرقه زهد مرا آب خرابات ببرد
خانه عقل مرا آتش ميخانه بسوخت

چون پياله دلم از توبه که کردم بشکست
همچو لاله جگرم بی می و خمخانه بسوخت

ماجرا کم کن و بازآ که مرا مردم چشم
خرقه از سر به درآورد و به شکرانه بسوخت

ترک افسانه بگو حافظ و می نوش دمی
که نخفتيم شب و شمع به افسانه بسوخت

...

اسفند ها بسوزانید

دود ها براه اندازید

که رزمنده دیده شده

که حقوق رزمنده آورده شده

جانباز را نامی شده

ایثار آورده شده

نان و آب داده می شود

نون والقلم باور شده .

شکرانه شکر آوریم

اسفند دانه در دود آوریم .
آقای خاکپوراین همه شعرنگو اگرازچندچونددفترچه های بیمه خبرداری یاازحقوق 75درصدی یک خبربده شعرهانه به دردمامیخوردونه به دردمسولین یعنی جزمارزمندگان مسولین شعرنمیخوانند توکه ازدستت می ایدتلاش بیشتری برای رزمندگان بکن دوست گرامی واقعا قلم تو بامسولین حرف میزندزنده باشی خاکپورعزیز
امروز حقوق فروردین 94 را واریز کردند ولی همان مبلغ پارسال بدون حتی یک ریال افزایش پس چی شد مصوبه پرداخت 75 درصد حداقل دستمزد مصوب 94 که میشود چیزی در حدود 530 هزار تومان .همش حرف و حرف و حرف دیوار کوتاه تر از حق رزمندگان متاسفانه نیست .ان از تاخیر بیش از بیست وچند ساله ایی که رزمندگان فراموش ودیده نشدند و این هم از کندیها وتعلل ها و بی مهریهای امروز

...

درست بنویسید که عافیت بینید

شکرانه شکر آوریم

اسفند دانه بر دود آوریم .



...

صورتتو شستی منفی زدی ؟!

چرا عجله ؟!

بزار نظر برسه ؛ تو هم صورتتو بشور بزار خواب از چشمت بپره . وقت داری

که با فرصت منفی بزنی ؟!

وقت بخیر .
با سلام اقای مجتهد تورا خدا انتقال بیمه جانبازان از تامین اجتماعی به سازمان بازنشستگی کشوری راهم حل کنید تا ما بازنشسه شویم هر موقع مراجعه می کنیم سازمان بازنشستگی می گوید چون شما در کارگاههای شخصی کار کرده اید جهت انتقال باید چندین برابر پول پرداخت کنید
بنیاد شهید باید ازسیاسی کاری بپرهیزد وهمه ایثارگران به یک چشم نگاه کند وبیش از این به جانبازان کارافتاده تبصره 6 خیانت نکند
واقعا که مسولین بنیاد شهید خاین بیرحم وسنگدل هستند چطوز برای عده ای ماهیانه 2میلیون تومان درنطرگرفتند ولی برای یک جانباز شیمیایی که بیمار سرطانی دارد فقط ماهیانه 50هزار تومان ظلم جنایت وخیانت ازاین بدتر ومیگویند ما بودجه نداریم
خوب است در عصر سرعت هستیم وهنوز ابن ابلاغیه دست دولتی ها نرسیده احتمالا یک ماه دیگه به دستشان برسد
جلال جان به من که گفتن شش ماه دیگه شاید ابلاغ بشه.....!!
روایت جنگ برای فرزندان رزمندگان وایثارگران و.....اززبان یک عده جنگ ندیده وتازه به دوران رسیده با ریخت وپاش کردن حق مارزمندگان به فراموشی سپرده شده /آقایان مسول شماخودرزمندگان راکه بانی اصلی این چنگ8ساله بودن را به فراموشی سپردیدحال بابودجه های کلان که حق همین رزمندگان است ستادراهیان نورتاسیس کردیدبله کاربدی نیست برای نسلهای آینده ولی اول بایدبه خودرزمندگان توجه کنیدوبه مشکلاتشان رسیدگی 26سال است که جنگ تمام شده هیچ مسولی نیامده بگه رزمنده نوجوان دیروز که باشجاعتت دشمن راشکست دادی امروزدرسن کهن سالی باصدمه ای که ازجنگ به روح روان تو واردشده چکارمیکنی این کارراکه هیچ یک ازمسولین انجام ندادن که بماندفرزندان خودمان راازطریق آموزش پرورش ویادانشگاها به اردوی ستادراهیان نوراعزام میکنند برادرعزیزپسرمن وامثال من دارندمیبینندبه پدرانشان چه خدماتی این دولت داده که حال مارا یک عده ازجنگ بی خبر داردجنگ رابرایمان روایت میکند واقعامتاسفم برای آن دسته ازمسولینی که26سال است داردتلاش میکندتاحق حقوق قانونی رزمندگان را بطورکل پامال کندکه26سال است همین کارراکردن مارزمندگان یقین داریم که این تعدادکم ازمسولین که مخالف بارزمندگان هستن حتما یک دلیلی دارندکه وقتی اسم رزمندگان درصحن علنی مجلس می آیدمیگویندبارمالی دارد چطورمیشود500میلیاردتومان بارمالی ندارد حق قانونی رزمندگان بارمالی دارد؟مارزمندگان هم به لط خدا وبایاری رهبرعزیزایران تاتحقق حقمان دادخواهی خواهیم کردتادیگران هم بدانند درجمهوری اسلامی ایران بعدازاتمام جنگ هیچ خدماتی به بازماندگان جنگ نمیدهند/رهبرکبیروبنیان گذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)فرمودنگذاریدپیشکسوتان جنگ بعدازجنگ به حال خودرهاشوند حقاکه وصیت امام راحل را اجراکردن مرحبابه بعضی ازمسولین کارشکن که جمعشان هم اندک است اماکارهای بزرگی علیه رزمندگان.ایثارگران و.....میکنند خدایی هم هست
اگر دنیای بخشنامه را هر روز برای تبلیغات عنوان کنند،به ما که نوجوانی و جوانیمان را و جسم سالمان را برای جنگ و مملکت گذاشتیم هیچ امکاناتی تعلق نگرفته و نمیگیرد... سی سال نگاهمان نکردن ازاین به بعد ...
...

چرتکه بردار و منفی بشمار .

در حساب کن و مخالفان رزمندگان بشمار ؟!

با این همه مخالفت با رزمندگان .

نیازی نیست به ستم ظالمان ؟!

ای رزمنده مظلوم .

جانباز جفا دیده مغموم ؟!

خدایا خودت برس بفریاد رزمندگان جانباز بالاخص 5 % دفاع مقدس .

همه بی حقوق و همه بدون معیشت و همه گرفتار در رزق و روزی ؟!

خدایا

خدایاااااااااااااااااااااااااااااا

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

...
سلام دوستان
نگران منفی ها نباشید یک آدم مریض با منفی دادن به نظرات شما آروم میشه ودلش خنک میشه پس ناخواسته دارین ایثارگری میکنید بذارین دلش خوش باشه . دمت گرم آقا یا خانمی که به نظرات بچه های فاش منفی میدی برو خوش باش .
باسلام . برادر ارجمند مجتهد اینجانب ایثارگر بازنشسته علوم پزشکی کرمانشاه هستم مستدعی است درخصوص فوق العاده ایثارگری قانون جامع که ازبهمن ماه 93 به ایثلرگران شاغل تعلق گرفت وپرداخت شد آیا به ایثارگران بازنشسته تعلق میگیرد یاخیر درصورت تعلق گرفتن لطفا راهنمایی فرمایید باتشکر از توجه جنابعالی
سلام ، خدا قوت بده بسیجی ، ایثارگر جامانده ، آیا بنده که جانباز 15 درصد و رزمنده 11ماه جبهه هستم و نزدیک به 11 ساله در دهیاری روستایمان با توجه به اینکه هنوز رسمی نیستم و بیمه تامین اجتماعی و هر سال قراردادی صوری با بنده نوشته می شود، چون دهیاریها چارت سازماندهی ندارند و نباید نیروی درآن فعالیت کند و حقوق بنده بعداز 11سال تمام هشتصد هزارتومان می باشد و حق بیمه نیز خودم پرداخت می کنم می توانم از این کمک معیشتی استفاده کنم بادر نظر گرفتن اینکه از ناحیه پای راست و ریه جانباز و درصدی که به بنده دادند اگر نمی داند بهتر بود ، و تا این تاریخ که عمر از خدا گرفتم منزلی ساختم که همش قرض است و این حقوق تنها خرج ماهیانه بنده هم نیست دو فرزند دارم و همسری مریض تر از خودم ، آیا قانونی هست که بنده بتوانم این مبلغ را دریافت کنم تا گوشه ای از دغدغه هایم کسر گردند با تشکر
تا زمانیکه بنیاد جانبازان دوباره شکل تگیرذ فزرند جانبازجایگاهی ندارد
آیا قرار نبود که جانبازان شمیایی واعصاب و روان از 5./. و زیر 25./. کف درصد جانبازی 25./. اقدام گردد؟؟؟؟؟ چرا چیزی که می گویید انجامش نمیدید؟؟ من جانباز 15./.شمیایی هستم که شب ها در اتاق بیدار م چون نمی توانم نفس بکشم چندین بار عمل انجام دادم اینجانب حسن ودیعی تاکنون بنیاد جانبازان میدان شهدا هیچ کاری نه برای من و فرزندانم انجام ندادند هرموقع مراجعه به بنیاد کردم با برخورد خیلی بدی با من وخانوادم کردن و گفتند به هیچ واج ما کاری نمی تونیم برای شما جانبازان شمیایی زیر 25./. انجام دهیم به رییس بنیاد انجاهم شکایت کرد به جوابی نرسیدم لطفا نماینده های محترم جواب اینجانب را بدهند باتشکر از رهبر جانباز هشت سال دفاع مقدس ...
سلام.من فرزند جانباز 25 درصد هستم.خواستم بدونم میتونم بدون کنکور وارد دانشگاه بین الملل کرمانشاه یا تهران شم و رشته پزشکی بخونم یا نه؟ و پرداخت شهریه برای دانشگاه بین الملل توسط بنیاد به من تعلق میگیره یا نه؟
پسرجان اول اینکه اشتباه شنیدی پدیرش دانشجو دربینالملل فقط ازطریق کنکور سراسری امکان پذیر میباید درصورتیکه 80درصد کف نمره را بدست آوردی وتراز جنابعالی حدود 8000بود پدیرفته میشوی شهریه هم حدود یک چهارم بنیادشهید بعد از یک سال با ناز غمزه پرداخت میکند
سلام فرزندجانباز65درصدهستم پدربنده الان حدود25سال هست که مشغول به کارمیباشدوهیچ گونه مزایای جانبازی وحقوق ازطرف بنیادشهیددریافت نمیکند هرقانونی که مجلس محترم تصویب میکندفقط مختص جانبازانی هست که فاقدشغل میباشند.پدرمن الان شاغل میباشدوفقط ازطریق همین شغل درامدکسب میکند.هروقتم به بنیادشهیدمراجعه میکنیم میگن چون شاغلی هیچ مزایایی شامل شما نمیشود.ایا این عدالته ؟
...

به‌طور مثال بانک مرکزی موظف می‌شود وام مسکن به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور در جبهه اعطا کند.
اما نکته‌ای که مقنن از آن غفلت کرده، سازمان یا نهاد متولی رزمندگان است که مشخص نیست وظیفه اولویت‌بندی و معرفی رزمندگان به بانک مرکزی بر عهده چه نهادی است.
...

فامیل

دوست

رفیق

آشنا

سبزی فروش

قصاب

نمایشگاه خودرو

آژانس املاک

شهراری

ثبت املاک

رستوران

اداره ممیزی

همسایه دست راستی

همسایه دست چپی

همسایه دختر خاله عیال

آبدارچی شرکت سرمایه گذاری

نوبت به نوبت ؟!

به همه که در یک سال بودجه نیست ؟!

هر سال فقط به 10 هزار نفر ؟!

تا بشود شناسایی کرد ؟!

اقوام و آشنایان را ؟!

به همه می رسد ؟!

حتی اگر صد قرن طول بکشد ؟!

البته به دوست رفیق آشنا ؟!
با سلام خدمت همه عزیزان،من سوالم اینه چرا وام 50 میلیونی فقط برای رزمندگان 30 ماه به بالا هست؟؟تو رو خدا به بقیه هم بدین،بلاعوض که نیست وام هست،خب به همه وام میدین به رزمندگان هم بدین،حداقل بالای 1 سال بدین تو روخدا،ما که شانس نداشتیم شده رویا برامون اینجور پولی ببینیم
از کدوم نهادپیگیری کنیم لطفا اطلاع رسانی کنید
با عرض سلام ،ببخشید ما از اول سال منتظر افزایش حقوق بودیم جونمون به لبمون رسید،فقط امیدمون به این حقوق هست،پس چرا حقوق زیاد نشد؟؟لطفا یکی مسئولین جواب جوابگو باشه،اگه نمیشه بگین که منتظر نباشیم
لطفا چیزی عنوان کنید که به مذاق همه خوش بیاد مسئولین همین رنج نامه ها را نمی خوانند .بعد شعر را .
سلام جانبازان عزبز .رزمندگان گرامی دوستانی که در سایت های مختلف درد دل مبکنید آیا تا کنون به این نتیجه رسبده اید که هیچیک از متولیان امور به فکر ما نیستند و با این که سال ها از پایان جنگ گذشته سال هاست که من و شما و ما دوندگی و تلاش .نمودیم تا بلکه احدی از مسئولین یکی از ما را خواسته باشند و جویای حال مان بشوند من که ندیدم اگر شما دوستان عزیزم موردی داشتید اعلام کنید تا تنها به محکمه نرفته باشیم .پس چاره ای جزء ستاد های نماز جمعه و خودمان را تحمیل کنیم نماز جمعه زمانی رزمندگان را برای رفتن به جبهه تشویق و ترغیب میکردن .اکنون نیز باید از ما در تریبون ها باید از ما ها حمایت و از مسئولین بخواهند که تا کنون این حقیر هیچ حمایت جدی را ندیده ام که رزمندگان مورد حمایت قرار گیرند .تا زمانی که بچه گریه نکند از شیر خبری نیست.لذا بدون هیاهو و در چارچوب قانون خواسته هایمان را بازگو کنیم .یا علی . التماس دعا
سلام جناب آقای محمد معرفی .با توجه قانون بودجه سال جاری برای جانبازان فاقد شغل و درآمد و برای رزمندگان معسر نیز مستمری در نظر گرفته شده که تا کنون نه بنیاد و نه وزارت دفاع که متولی پرداخت هستند هیچگونه اقدامی نداده اند لذا از حضرتعال استدعای پیگیری موضوع را داریم و همچنین بنا داشتید با سردار شریفی مصاحبه ای در خصوص جانبازان و رزمندگان داشته باشید که لطف فرمایید در این مورد هم اطلاع رسانی نمایید سپاسگزاریم و نتیجه اقدامات و پیگیری هایتان را هم منعکس کنید که زحمات و تلاش شمامثمر.ثمر واقع شده یا خیر خیلی خیلی از شما سپاسگزارم
سلام جانباز۲۰درصد۶ماه تو ارتش پرونده معسر تکمیل کردم حقوقی نمیدهند کجا مراجعه کنم
با سلام چرا وام مسکن به پدر بنده که زمان جنگ پاسدار بوده تعلق نمیگیره،و گفتن فقط بسیجی ها،یعنی کسی که بسیجی 6 ماه بوده میگیره ولی کسی که مثلا 8 سال پاسدار جبهه بوده بهش تعلق نمیگیره ،پدر من که به زور جبهه نرفته،پدر بنده بخاطر مشگلات عصبی در اواخر جنگ استعفا داده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi