شناسه خبر : 33730
سه شنبه 25 فروردين 1394 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه مالک اصلی اموال و املاک بنیاد، ایثارگران هستند، گفت: باید سعی کنیم این اموال که تحت نظر مقام معظم رهبری هستند برای این جامعه حفظ شود.

به گزارش «ایثار» مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر صبح امروز 25 فروردین 94 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر،، سردار انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحبیب الله حسنی قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد و از اعضای شورای کمیسیون حل اختلاف بنیاد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیری رییس هیئت‌مدیره این سازمان در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با تبریک سال نو و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: این سال را که آغاز و پایان آن با نام فاطمه اطهر (س) است به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ورود به سازمان مسئله سازمان اقتصادی کوثر یکی از دغدغه‌های اصلی ما بود، گفت: ما سعی کردیم در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، سازمان اقتصادی کوثر را کوچک‌تر کنیم تا بتوانیم به هدف این سازمان به‌عنوان کمکی برای بنیاد دست یابیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی اظهار داشت: بر همین مبنا سازمان اموال و املاک کوثر از سازمان اقتصادی کوثر تفکیک شد و در حال حاضر شاهد شکل‌گیری این سازمان هستیم که یقیناً در آغاز این راه مشکلاتی نیز وجود خواهد داشت.

وی با تشکر از کمیته حل اختلاف و هیئت‌مدیره این سازمان، اظهار امیدواری کرد: این سازمان که مسئولیت حفظ و حراست از اموال را بر عهده دارد به‌طور کامل و صحیح شکل بگیرد و بتواند به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ابراز امیدواری کرد شاهد رفع مشکلات و رسیدن به وضعیت روشن از املاک و اموال بنیاد باشیم که در این راه کمک‌های هیئت‌مدیره و شرکت حسابرسی مربوطه نیز بسیار مؤثر است.

وی با تأکید بر اینکه مالک اصلی این اموال ایثارگران هستند، گفت: ما در قبال جامعه ایثارگری مسئول هستیم پس باید سعی کنیم این اموال که تحت نظر مقام معظم رهبری هستند برای بنیاد و صغیر و کبیر این جامعه حفظ شود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی بر حل مسئله اموال بلاتکلیف تأکید کرد و گفت: وضعیت این اموال باید هرچه زودتر مشخص شود و یک سامانه کامل اموال و املاک شکل گیرد. سیاست اصلی ما در سازمان اموال و املاک کوثر این است که درآمد و خرج سازمان باید از طریق حوزه معاونت توسعه بنیاد انجام شود که این سیاست ما را در رسیدن به یک وضعیت روشن راهنمایی و کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای هیئت امنای بنیاد متشکل از چند وزیر و اعضای هیئت دولت مشخص شده است، افزود: فعالیت‌هایی مانند اساسنامه سازمان اموال و املاک کوثر باید در این هیئت‌امنا مطرح شود. اساسنامه این سازمان نیز به شکل کاملاً قانونی به این هیئت‌امنا ابلاغ شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

در این جلسه رستمی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره سازمان اموال و املاک کوثر و شرکت حسابرسی مفید راهبر به ارائه گزارش از عملکرد خود پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه منصور میرمرادی به‌عنوان رابط بلافصل بنیاد و سازمان اموال و املاک کوثر و افشین سفاهن سرپرست اداره کل بررسی‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

اینستاگرام
مالک اصلی اموال و املاک بنیاد، ایثارگران هستند . آقاي شهيدي حرف خوبي است ولي بيني و بين الله بگوييد ايثارگران از اين همه ملك و شركت چه عايدشان شده است .در حاليكه مديران بسياري در گذشته و حال از بركات اين اموال و شركتها به مال و منال رسيده اند. بهتر است به جاي شعار و ادعاهاي پوچ به اصلاح امور بپردازيد و حق واقعي ايثارگران را ادا كنيد و با متخلفان و متصرفان اموال ايثارگران برخورد كنيد. شايد حرفتان را باور كرديم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi