شناسه خبر : 33732
چهارشنبه 26 فروردين 1394 , 08:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کار گره زنی!

مهدی اسدزاده ج 70% -  چند روز پیش پیامکی برایم آمد با مضمون "لبخند بزن بسیجی" که از سوی نشر الکترونیک دفاع مقدس ارسال و اعلام کرده بود در صورت تمایل عدد 285 را به سامانه 6080 ارسال کنید تا شوخی ها و طنزهای جبهه ارسال گردد و من هم عضو شدم و تاکنون چند پیامک در این خصوص برایم ارسال شده که جالب بود که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می شود.

ضمناً در پایان پیامک آمده : اصطلاحات و شوخی ها و نظرات و پیشنهادات را به شماره 09104953589 پیامک نمایید.

بیت التقوا : سنگرهای کمین و بسیار حساس و خطرناک ،جایی که می شد علم و ایمان و عشق و ارادت و ادعای بندگی و سرسپردگی و ایثار و استفامت خود را به دقت در آن اندازه گیری کرد.

یرادر عبدالله : رزمنده مورد خطابی که نامش را نمی دانستند و بجای اینکه بگویند :هی ، ببین ، چیزه، الو و .....او را بنده خدا یا عبدالله صدا می زدند.

بزمنده : نیرویی که مدتی در منطقه مانده اما عملیاتی نشده بود و به محض اینکه پایش را از خط بیرون گذاشته و به مرخصی می رفت در آن محور عملیات می شد در واقع از قافله عشق جا مانده بود که خودش را جامانده یا بزمنده می دانست و مرتب خود را ملامت می کرد.

امور خالی :امور مالی از وجه نقد غالبا خالی بود ، اطلاق می شد و کم نبودند بچه هایی که چند ماه و گاه چند سال ماهانه شان عقب می افتاد خیلی ها هم اصلاً مراجعه نمی کردند و خود را طلبکار نمی دانستند.

کار گره زنی : اصطلاحی بود که به کارگزینی گردان نسبت داده بودند. از آنجائیکه آیین نامه ها و دستورالعمل ها پرسنلی دست و پاگیر بسیجیان بود و کار آنها را با تاخیر مواجه می کرد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
مگه می ذارند آدم لبخند بزنه مثلابا سلام از سال 1391 تا کنون که هفته گذشته باشد منتظر اجرای قانون توسط اداره کل مسکن و شهرسازی بودم که انجام نگرفت و مجبور به مکاتبه شدم خواهش می کنم اعلام شود تمام دستگاهها اجرا کنند تا لازم نباشد جانباز کاسه جلو هر کسی بگیرد انتظار می رود مسولی که خود ش جانباز هست لازم نباشد هلش بدهند تا کاری را انجام دهد ضمن اینکه متاسفانه یک جانباز دیگر که رئیس اداره مسکن سمنان بود بدون رعایت قانون هم بنده را تنزل پست و هم بطور غیر قانونی بازنشسته کرد و داد و دستمان به هیچ کجا نرسید و به خدا واگذار کردیم و می گویند برو دیوان حکم بگیر ضمن اینکه چندین نفر هم مشابه ما بوده و حکم گرفته اند ولی بازهم دستگاهها زیر بار حق نمی روند. خدا ازشان نگذرد که از آن مسول قبلی نگذشت و وادار به بازخریدیش کرند. بنظر شما میشه لبخند زد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi