شناسه خبر : 33736
چهارشنبه 26 فروردين 1394 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساخت حرم شهدای گمنام

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان‌ گفت: حرم شهدای گمنام به عنوان مکان‌های فرهنگی تلقی می‌شوند و مردم نقش بسزایی در ساخت حرم شهدای گمنام دارند.

به گزارش «ایثار»، محمدمهدی ابوالحسنی در سفر به شهرستان ریگان‌ کرمان در ارتباط با احداث حرم شهدای گمنام، اظهار داشت: در سطح استان کرمان در 53 مکان شهدای گمنام دفن شده‌اند که احداث حرم این شهدای گرانقدر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در تعدادی از شهرستان‌ها این حرم‌ها در حال ساخت هستند، خاطر‌نشان کرد: ساخت حرم شهدای گمنام در شهرستان ریگان پیشرفت خوبی دارد.

ابوالحسنی بیان داشت: حرم شهدای گمنام به عنوان مکان‌های فرهنگی تلقی می‌شوند، مردم نقش به سزایی در ساخت حرم شهدای گمنام دارند و با مشارکت آنها حرم این شهدای گرانقدر در آینده ساخته می‌شود.

وی عنوان کرد: حرم شهدای گرانقدر در ورودی‌های شهر قرار دارند و به عنوان زیارت‌گاه‌هایی برای مردم مورد توجه هستند.

فرماندار ریگان در این جلسه گفت: سال جاری برای ساخت حرم شهدای گمنام اعتباراتی تخصیص داده می‌شود.

امین باقری با اشاره به اینکه دو شهید گمنام در شهرستان ریگان دفن شده‌اند، بیان داشت: در حرم شهدا گمنام برنامه‌های فرهنگی متعددی برگزار شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi