شناسه خبر : 33740
چهارشنبه 26 فروردين 1394 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت در بنیاد فارس

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه 9001:2008 ISO توسط این اداره کل خبر داد .

به گزارش «ایثار»، رجبعلی راهی در این باره، گفت: قطعا دریافت این گواهینامه، سندی بر تعهد بنیاد به ارتقای مدیریت کیفیت، اصلاح فرآیندها، بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و سایر ذینفعان و کارایی و اثر بخشی سازمان است و مسیر دستیابی به اهداف متعالی صنعت و دیدگاه‌های کلان توسعه‌ای در راستای سند چشم‌انداز را هموار خواهد ساخت.

 وی با اشاره به اهمیت استقرار سیستم مدیریت کیفیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، اظهار داشت: نظام‌مند بودن و هدف‌گذاری برای بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها با به‌کارگیری رویکردهای تعیین شده و تحقق خط مشی اهداف سازمانی از الزامات سیستم مدیریت کیفیت است.

راهی  افزود: با ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و قانون‌مندی و رسیدن به درجه قابل قبولی از پیشرفت، باید تمرکز خود را به شناسایی فرآیندهای نظام‌یافته و بهبود تمام جنبه‌های فعالیت‌های اداری ارتقا داد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس یادآور شد: رویکرد فرایندهای سیستم مدیریت کیفیت، باعث افزایش کارایی و چرخه زمانی کوتاه‌تر در استفاده از منابع بوده و نتایج حاصله، بهبود یافته و بازخوردها قابل پیش‌بینی خواهد بود.

 وی در ادامه افزود : این حرکت در راستای تدابیر نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز رهنمود قائم مقام بنیاد انجام شده و امید است تا پایان سال 94 پیاده سازی فرایند های استاندارد با همکاری معاونت توسعه مدیریت و اداره کل توسعه در استان انجام پذیرد.

 گفتنی است استاندارد 9001:2008 ISO  مجموعه ای از مقررات است که در سطح بین المللی معتبر شناخته می شود و شرکت ها ، سازمان ها و ادارات از آن به منظور بهبود کیفیت محصول یا خدمات خود در درون سازمان استفاده می کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi