شناسه خبر : 33766
چهارشنبه 26 فروردين 1394 , 14:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام شهیدی به مقام شهدای رشت

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه هیأت دولت صبح امروز چهارشنبه 26 فروردین ماه به منظور انجام سفری دو روزه به استان گیلان وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجوبان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به همراه سایر اعضای هیات دولت در بدو ورود به استان گیلان از مسئولین ارشد محلی در استان مورد استقبال قرار گرفت.

 

رییس جمهور نیز تا ساعاتی دیگر وارد استان گیلان خواهند شد.

 

دکتر روحانی در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان گیلان در ورزشگاه عضدی رشت، با علما و روحانیون، ایثارگران و نخبگان این استان نیز دیدار کند.

رییس جمهور مسیر فرودگاه سردار جنگل رشت تا ورزشگاه شهید عضدی رشت را در میان استقبال انبوه مردم ولایتمدار و شهید پرور استان گیلان را طی خواهد کرد و در ورزشگاه عضدی برای مردم به سخنرانی خواهد پرداخت.

 

ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام والای شهدای شهرستان رشت

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دقایقی پیش در بدو ورود به گیلان ضمن بازدید از گلزار شهدای تازه آباد رشت نسبت به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجوبان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان که در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی را همراهی می‌کرد با اشاره به اهمیت ساماندهی و مناسب سازی گلزار شهدا اظهار کرد: گلزار شهدا، نماد شهدا، ایثار، شهادت و مقاومت است که باید برای زیارت مردم از این امامزادگان عشق (به فرموده مقام معظم رهبری) مورد آماده‌سازی و زیباسازی قرار بگیرد.

 

وی با توجه به اینکه ساماندهی گلزار شهدا یکی از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران، است، گفت: استان گیلان 1283 گلزار دارد که بیش از 98 درصد آنها ساماندهی شده و فقط 9 گلزار نیمه تمام نیز در استان گیلان وجود دارد. گلزار شهدای رشت که نزدیک به 100 شهید در آن آرمیده اند، با تاکید و حمایت دکتر نوبخت معاون رییس جمهور در حال اجرای فاز نهایی ساماندهی است که شامل محصور کردن و ایجاد مرکز فرهنگی گلزار شهدا خواهد بود.

 

 

 

اینستاگرام
...

رئیس جمهور محترم به رشت آمد .


...

ما که یک نصف روز امنیت و آسایش داشتیم .

باجگیر محله مان هم رفته بود .

و عصر که شد زورگیر محله مان آمد و سوت زنان که یعنی پول بدهید ؟!

بدهید تا جانتان در آید .

البته مسافرت خوب است .

زیرا قانون در بیرون از شهر نیست که از اراذل و اوباش واز زورگیران

و باج گیران حمایت کند .

بنابراین در مسافرت و دشت و کوه ؛ امنیت و آسایش دارید .

بزنید به کوه ها .

اگر طالب امنیتید .

خدا را شاکریم که دشت و کوه قانون نیست .

شکر .
با سلام و درود بنده شاغل در بانک ملت می باشم یه راهنمایی می خواستم
یه سری از همکاران دست به شکایت زدند در مورد قانون ماده 51 ایثارگری که خوشبختانه تمامی قوانین برایشون اعمال و مابه التفاوت هم گرفتند ولی یکی از مدیران بانک که خود جانباز 45 درصد می باشد می فرماید هر کی شکایت کرد براشون قانون و اعمال کنید این انصاف است چیکار کنیم .... ایا قانون مصوب شده ما همگی هم به دنبال شکایت برویم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi