شناسه خبر : 33781
شنبه 29 فروردين 1394 , 08:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشتاز در علوم قرآنی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران در علوم قرآنی پیشتاز باشند

به گزارش «ایثار» عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز پنجشنبه بیست و هفتم فروردین ماه درجمع منتخبین قرآنی شاهد و ایثارگر استان که در مجتمع فرهنگی ایثار در ساری برگزارشد طی سخنانی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در علوم قرآنی پیشتاز و پیشگام باشند افزود:شهدای گرانقدر که با عمل به قرآن کریم و برای زنده نگه داشتن دین پا به عرصه جهاد گذاشتند و خدایی شدند شما نیز با فراگیری این کلام الهی در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش نموده و پیشتاز باشید.

 

 

وی به جایگاه قرآن کریم اشاره کرد و گفت: باید انس با قرآن را در وجود خود تقویت کرده و پرورش دهیم و از آموزه های قرآنی سرمشق بگیریم .

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به درک و فهم قرآنی اشاره کرد اظهارداشت:باید معانی و مفاهیم قرآنی را به درستی درک کنیم و آنرا در زندگانی خود بکار ببریم .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت:در زمینه فعالیت های قرآنی از هیج کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان بر شناسایی استعدادها و توانمندی ها در جامعه ایثارگری در امر قرآنی تاکید کرد.

یادآور می شود در این دوره از مسابقات 260 نفر از منتخبین مرحله شهرستانی در رشته حفظ و قرائت شرکت داشتند که نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi