شناسه خبر : 33784
شنبه 29 فروردين 1394 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده های سرداران شهید

استاندار خراسان رضوی عصر امروز پنجشنبه 27 فروردین ماه 1394 به دیدار خانواده های سرداران شهید برونسی و بابا رستمی رفت.

به گزارش «ایثار» علی رضا رشیدیان در این دیدارها با بیان اینکه امنیت، عزت و بالندگی امروز نظام مدیون جان فشانی های شهدا است، گفت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانواده های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانیشان موفق باشیم.

وی افزود: امروز وظیفه مسوولان حمایت از خون شهیدان و برنامه ریزی در راستای حرکت در مسیر آنان است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دین شان به نظام و اسلام را ادا کردند و ما به عنوان امانتداران این ودیعه باید با حضور موثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم .

رشیدیان با تاکید بر اهمیت نقش خانواده های معزز شهدا به ویژه مادران و همسران آنها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمی توان پایداری، استقامت، صبر و از خودگذشتگی شما عزیزان را توصیف نمود.

وی ضمن تاکید بر معرفی ابعاد شخصیتی این دو شهید بزرگوار و سایر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جوان گفت: آبرو و اقتدار نظام به برکت خون شهدا و استقامت خانواده های شان حاصل شده است.

لازم به ذکر است در این دیدار عابدین عابدی مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ، مزروعی مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی ، لحراری مشاور استاندار در امور ایثارگران و حجت الاسلام ملکی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 مشهد استاندار را دراین دیدار همراهی می کردند .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi