شناسه خبر : 33790
شنبه 29 فروردين 1394 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با جانبازان قطع نخاعی

در راستای تجلیل از مقام جانبازان هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز فرماندار بینالود و امامان جمعه شهرهای طرقبه و شاندیز به دیدار جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) رفتند.

به گزارش «ایثار»در راستای تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز تعدادی از مسئولین شهرستان طرقبه شاندیز به دیدار جانبازان مشهدی رفتند.

در این دیدار حجت اسلام ایزدی و حجت الاسلام بهمنی امامان جمعه شهرهای طرقبه و شاندیز با تنی چند از جانبازان بستری در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) در بوستان ملت مشهد مقدس به گفت‌وگویی دوستانه نشستند.

در این دیدار سید محسن امیرکلالی فرماندار شهرستان بینالود تصریح کرد: این که در نخستین ماه سال جدید به دیدار جانبازان آمده‌ایم تنها به این خاطر است که می‌خواستیم همدلی و همزبانی مورد نظر مقام معظم رهبری را ابتدا با این ایثارگران غیور شروع کنیم تا به این واسطه سالی پر خیر و برکت داشته باشیم.

وی افزود: جانبازان ما ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگذاری است از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی.

فرماندار بینالود خاطرنشان کرد: تحریکات مرزی ما نشان دهنده این است که دشمن از ثبات موجود در کشور ما ناراضی است و تمام تلاش خود را می‌کند تا این ثبات را به خطر بیاندازد اما با هوشیاری مرزداران ما همواره ناکام خواهد ماند.

در این دیدارها مسئولین ضمن تجلیل از جانبازان بستری در این مرکز و با اهدای شاخه گل به این بزرگمردان عرصه مبارزه و جهاد با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi