شناسه خبر : 33797
شنبه 29 فروردين 1394 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده ی شهید عبدالله دهدوه

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به خانواده «شهید دهدوه» گفت: آنچه مهم است این است که شما پیام های مقام معظم رهبری را کلمه به کلمه در زندگی خود به کار گیرید و حیات و حرکت خود را بر اساس سیاست ها و تدابیر معظم له تنظیم کنید.

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله حسنی صبح امروز، 26 فروردین ماه 94با همسر و فرزندان شهید «عبدالله دهدوه»، امام جماعت مسجد شیعیان امام رضا(ع) در بلژیک که سه سال قبل در این کشور به شهادت رسید، دیدار کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد با تاکید بر اینکه آموزش های دینی این شیخ شهید منبع نشر معارف اسلام و شیعه در آن منطقه است، گفت: خانواده این شهید بزرگوار می توانند پیام خون پدر شهیدشان را به تمام مردم جهان برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی با بزرگ عنوان کردن خدمات شهید عبدالله در افزایش تعداد مسلمانان منطقه سکونت خود از 500 نفر به 50 هزار نفر، خطاب به همسر و دختران این شهید گفت: آنچه مهم است این است که شما پیام های مقام معظم رهبری را کلمه به کلمه در زندگی خود به کار گیرید و حیات و حرکت خود را بر اساس سیاست ها و تدابیر معظم له تنظیم کنید.

وی گفت: آنچه پس از 36 سال در انقلاب اسلامی ایران می بینیم، نتیجه خون های پاک ریخته شده در راه اسلام و انقلاب و زحمات کشیده شده در این مسیر است. اینکه امروز شاهد تسلیم شدن 6 کشور قدرتمند جهان در مقابل ایران هستیم نشانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، هدایت و رهبری رهبر معظم انقلاب و به بار نشستن خون پاک شهیدان است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد با تاکید بر اینکه این عزت و اقتدار بدون هزینه کردن به دست نیامده است، اظهار داشت: شهید عبدالله آخرین شهید راه اسلام نیست، همچنان که ما نیز در این مسیر سرمایه ها و هزینه های سنگینی را پرداخت کرده ایم.

وی گفت: اینکه امروز می شنویم نوزادی در قلب افریقا متولد می شود که نام روح الله و سید علی به او داده می شود، نشانه نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دلها است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi