شناسه خبر : 33846
یکشنبه 30 فروردين 1394 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخگوی سؤالات جامعه ایثارگری

 

"معاون توسعه مدیریت بنیاد پاسخگوی سؤالات جامعه ایثارگری و خبرنگاران" به گزارش «ایثار»، در ادامه سلسله نشست‌های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۳، نخستین نشست مسئولان بنیاد به منظور پاسخ به سوالات جامعه ایثارگری و خبرنگاران در سال ۹۴ با حضور سیدمنصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌‎شود.

در این نشست که روز سه شنبه یکم اردیبهشت ماه برگزار می‌‎شود، سیدمنصور میرمرادی از ساعت ۱۰ صبح به سوالات خبرنگاران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در رابطه با بودجه سال ۱۳۹۴ بنیاد شهید و امور ایثارگران، کسری بودجه، بیمه ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، مطالبات ایثارگران و نقشه راه اصلاح نظام اداری پاسخ می دهد. خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر می‌توانند برای طرح سوالات خود از معاون توسعه مدیریت بنیاد در موارد یاد شده در ساعات اداری روزهای چهارشنبه 26، شنبه 29 و یکشنبه 30 فروردین ماه با شماره تلفن ۸۸۸۲۸۷۰۲ تماس حاصل کنند و یا سوالات خود را تا این تاریخ به شماره ۳۰۰۰۱۲۷۹ پیامک یا به آدرس www.isaar.ir@gmail.com ارسال کنند. مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد، پاسخ سوالات مطرح شده را در «پایگاه اطلاع رسانی ایثار» منتشر خواهد کرد و یا پاسخ آن را از طریق پیامک به شماره ارائه شده ارسال می‌کند.

 

اینستاگرام
باسلام واحترام چرابرای رزمندگان معصر معیشت بگیر هیچ سهمیه ای برای مسکن در نظر گرفته نشده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi