شناسه خبر : 33856
یکشنبه 30 فروردين 1394 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

400 دانشجوی شاهددانشگاه آزاد رودهن

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دماوند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن بیش از 400 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر، بزرگترین واحد دانشگاهی در شرق استان تهران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، امیر مرادی در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران که با حضور شجاع رئیس این واحد دانشگاهی، پارسا معاون اداری و مالی این واحد، چلاجور معاون دانشجویی واحد، محمدی دبیر ستاد شاهد، صدیفی معاون فرهنگی بنیاد شهید و عبداله بیگی نماینده دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحد رودهن برگزار شد، از عملکرد رئیس این واحد دانشگاهی در زمینه رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر تقدیر کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن بیش از 400 دانشجوی شاهد و ایثارگر، به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در شرق استان تهران است.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دماوند افزود: امیدواریم با برگزاری این گونه جلسات و ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر را برطرف کنیم.

نقی شجاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با پیگیری‌های ستاد شاهد واحد و بنیاد شهید شهرستان دماوند بتوانیم در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر گام برداریم.

در ادامه این نشست مصوب شد جلسه‌ای با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان تهران و مدیرکل ستاد شاهد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد رودهن تشکیل و همچنین جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان شاهد و ایثارگر با ریاست این واحد برگزار شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi