شناسه خبر : 33885
دوشنبه 31 فروردين 1394 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین جلسه شورای معاونین بنیاد ورامین

موج - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین در اولین جلسه شورای معاونین بنیاد شهرستان تاکید کرد: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگر از اولویت های مهم کاری است.

به گزارش خبرگزاری موج، پورجوادی در این جلسه به بیان راه‌کارهای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه شاهد و ایثارگر پرداخت و بر نقاط قوت و ضعف هر معاونت مجدداً تأکید کرد و در خصوص جابه‌جایی نیروی انسانی تصمیمات مؤثری گرفته شد.
پورجوادی در ادامه تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با از خود گذشتن، امنیت و آرامش واقعی را برای سرزمین ما به ارمغان آوردند، باید قدردان آن‌ها باشیم.
وی افزود: وظیفه مسؤولان خدمت صادقانه و بی‌منت به آن‌هاست دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر را فراموش نکنیم.
در خاتمه پورجوادی پس از شنیدن سخنان معاونین از خدمات سال گذشته تشکر کرده و به اولویت‌های کاری اردیبهشت‌ماه سال جاری تأکید کرد.
گفتنی است این جلسه روز گذشته در اتاق جلسات بنیاد ورامین با حضور امیر پورجوادی رئیس بنیاد، علی‌اکبر دریا خور معاون تعاون، احمدملکی معاون فرهنگی پژوهشی، قاسم اسماعیل‌پور معاون اداری مالی و امیر هوشنگ روشنایی معاون بهداشت و درمان شهرستان ورامین برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi