شناسه خبر : 33891
دوشنبه 31 فروردين 1394 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه های ده گانه اجلاسیه بزرگ شهدا در شاهرود

شهیدنیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تاثیر عمیق اجلاسیه و یادواره های شهدا گفت: انقلاب و فرهنگ ما با شهادت گره خورده است.

حجت الاسلام محمود شکری نماینده ولی فقیه سپاه قائم آل محمد در حاشیه بازدید از نمایشگاه های ده گانه اجلاسیه بزرگ شهدا در شاهرود در گفت و گو با خبرنگارما گفت:بار دیگر این اجلاسیه فضای معنویت ، ایثارو رشادت و جان فدا کردن در راه آرمان را در شهرستان طنین انداز کرده است.

وی با بیان اینکه برای فراهم کردن این فضای نمایشگاهی زحمات فراوانی کشیده شده است اظهار کرد:فضای نمایشگاه ها بسیار عالی و تاثیر گذار بودو به سهم خود از همه ی افرادی که برای فراهم شدن این فضای معنوی زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر میکنم.

نماینده ولی فقیه درسپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه اجلاسیه ها و یادواره های شهدا تاثیرات عمیق فرهنگی در فضای جامعه دارند افزود:ریشه انقلاب و فرهنگ ما به شهید و شهادت گره خورده است.

شکری خاطر نشان کرد: دشمنان در تلاشند تا نسل سوم و چهارم را از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی جدا کنند و خوشبختانه اجلاسیه ها و یادواره های شهدا نام شهدا و فرهنگ شهادت را ترویج کرده و شکافی را که دشمن درصدد عمیق تر کردن آن میباشد پر میکند.

وی تاکید داشت: اگر روزی به ذهن دشمن فکر تجاوز به مرز های میهن اسلامی خطور کند همین جوانان تمام قد در مقابل استکبار خواهند ایستاد.

نماینده ولی فقیه درسپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه این اجلاسیه دو پیام در بر دارد تصریح کرد: یک پیام  اجلاسیه به دوست داران انقلاب و یاران و همسنگران شهداست که راه شهدا همچنان پررهرو و منور و نورانی است.

شکری با اشاره به این مطلب که پیام دیگر این اجلاسیه برای نظام سلطه و بد خواهان نظام جمهوری اسلامی است گفت: شهدا نماد اقتدار جمهوری اسلامی هستند و راهشان تا ظهور حضرت قائم ادامه خواهد داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi