شناسه خبر : 33897
دوشنبه 31 فروردين 1394 , 14:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساماندهی گلزار شهدای بابل

رئیس بنیاد شهید بابل گفت: 249 گلزار شهدا در بابل داریم که بالاترین میزان را در مازندران به‌خود اختصاص داده، از این تعداد 76 گلزار ساماندهی شده و 6 گلزار در حال ساماندهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، احمد هادی‌نژاد صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت جانباز نصرالله جوهری‌فر، اظهار کرد: جانباز شهید نصرالله جوهری‌فر، سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: این جانباز 50 درصد اهل کاشی‌کلا بندپی شرقی بابل بود که پنج ماه قبل بر اثر تصادف به کما رفت و دو روز گذشته به خیل برادران شهید خود پیوست.

رئیس بنیاد شهید بابل با اشاره به اینکه 23 هزار نفر مجموع جامعه هدف بنیاد شهید بابل هستند، تصریح کرد: شهرستان بابل هزار و 746 شهید، 343 آزاده، چهار هزار و 600 جانباز، 10 جانباز قطع نخاعی و 61 جانباز 70 درصدی دارد.

این مسئول از ساماندهی 44 درصدی گلزار شهدای بابل خبر داد و گفت: 249 گلزار شهدا در بابل داریم که بالاترین میزان را در مازندران به‌خود اختصاص داده است، از این تعداد 76 گلزار ساماندهی شده و 6 گلزار در حال ساماندهی است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi