شناسه خبر : 33899
دوشنبه 31 فروردين 1394 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آموزش قرآن به فرزندان شاهد و ایثارگر

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسات آموزش روخوانی و مفاهیم قرآن در کانون فرهنگی شاهد رامهرمز ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

احمد سالاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: جلسات قرآنی کانون فرهنگی شاهد این اداره به‌طور مستمر و در طول هفته برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کلاس‌های قرآنی با حضور 25 نفر از فرزندان شاهد و جانباز رامهرمز در کانون فرهنگی شاهد این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در دو رشته روخوانی و مفاهیم قرآن کریم آموزش می‌بینند. با توجه به اینکه شرکت‌کنندگان از افراد مستعد در این زمینه هستند، برگزاری مستمر دوره‌ها برای پرورش توانمندی آن‌ها امری لازم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامهرمز بیان کرد: این جلسات در طول سال برگزار می‌شوند و هدف از تشکیل آن‌ها توسعه آموزش قرآن در میان جامعه هدف است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi