شناسه خبر : 33905
سه شنبه 01 ارديبهشت 1394 , 08:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قالب جدید سایت شهدای ارتش

رییس بنیاد شهید ارتش گفت: آمار و اطلاعات 48 هزار شهید ارتش در قالب جدید سایت شهدای ارتش بارگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ شیخیان - رییس بنیاد شهید ارتش - در سخنانی گفت: این سایت، یک سایت کاملا مردمی است و هیچ تشکیلاتی آن را حمایت نمی‌کند و توسط تعدادی جوان مخلص راه‌اندازی شده است.

 

وی افزود: هدف از ایجاد سایت شهدای ارتش، معرفی شهدای این نیرو بوده است در حقیقت نسخه اولیه این سایت سه سال پیش در چنین ایامی افتتاح شد. در آن زمان 48 شهید اسناد و مدارک‌شان در سایت موجود بود و حالا اسناد و اطلاعات 48 هزار شهید ارتش در این سایت قابل دسترسی است. در دو روز گذشته این سایت حدود 11 هزار بازدیدکننده داشته و در طول این سه سال نیز 400 هزار مخاطب را جذب کرده است.

 

شیخیان با اشاره به برگزاری 350 یادواره شهدای ارتش توضیح داد: تا کنون سه یادواره در شهرستان‌های کازرون، فسا، سقز و بانه برگزار شده و بقیه‌ی این یادواره‌ها قرار است در ماه‌های آینده با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش اجرا شود. تهیه کتاب، تولید نرم افزار و طراحی بنر از جمله فعالیت‌ها در این راستا هستند.

 

در ادامه این مراسم، حمیدعلی صمیمی - رییس بنیاد شهید تهران بزرگ - گفت: 220 هزار شهید،‌ 550 هزار جانباز و 43 هزار آزاده، فرهنگ ایثار و شهادت را آفریدند. این فرهنگ از ما در مقابل تهدیدها دفاع می‌کند.

 

وی یادآور شد: تخریب،‌ تحریف و فراموشی سه موضوعی است که فرهنگ ایثار و شهادت را تهدید می‌کند. بنابراین باید با رویکردهای فرهنگی، تاریخی،‌ جغرافیایی، انتقادی و علمی به موضوع دفاع مقدس بپردازیم تا دچار این تهدیدها نشوند.

 

در بخش دیگر این مراسم، امیر خرم طوسی - فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش - در سخنانی گفت:‌ هر افتخاری که تا کنون برای ارتش و جمهوری اسلامی ایران کسب شده، به واسطه ایثار و موقع‌شناسی‌ها شهدا بوده است. در این راستا هرقدر کار کنیم با توجه به عظمت کار شهدا بسیار اندک است.

 

همچنین در بخش دیگر این مراسم، امیر سرتیپ منصوری - نماینده مجلس شورای اسلامی - گفت: همه پیشرفت‌های ما در عرصه‌های مختلف از برکت خون شهدا است. زمانی ایران به‌دنبال ثبات در کشور بود، اما اکنون شاهدیم که ایران ثبات‌دهنده منطقه است و حتی دشمنان نیز بر این مسأله تأکید دارند.

 

وی یادآوری کرد: کاری که شهدا انجام داده‌اند پشتیبان همه ملت ایران است، حتی مذاکره‌کنندگان ما نیز به واسطه خون شهدا با اقتدار در مقابل قدرت‌های جهان از حقوق ایران دفاع می‌کنند.

 

در پایان این مراسم، امیر خرم طوسی قالب جدید سایت شهدای ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران را رونمایی کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi