شناسه خبر : 33908
سه شنبه 01 ارديبهشت 1394 , 08:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت یکی دیگر از فرزندان خوزستان

درحالی که روز گذشته مردم خوزستان پیکر مطهر شهید مدافع حرم جنت مکان را تشییع کرده بودند عصر امروز برخی منابع آگاه از شهادت یکی دیگر از فرزندان خوزستان در میدان نبرد با تکفیری ها خبر دادند.

به گزارش رهیاب،درحالی که روز گذشته مردم خوزستان پیکر مطهر شهید مدافع حرم جنت مکان را تشییع کرده بودند عصر امروز برخی منابع آگاه از شهادت یکی دیگر از فرزندان خوزستان در میدان نبرد با تکفیری ها خبر دادند.
شهید حاج هادی کجباف که شیرمرد خستگی ناپذیر جبهه مبارزه با تروریست های تکفیری داعش بود ظهر دیروز طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت به شهادت رسید.

این شهید دلیر که شجاعتش در جبهه های نبرد با داعش مانند 8سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه شهید حسین بادپا از استان کرمان در این منطقه به شهادت رسیدند.
شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.

گفتنی است با توجه به بازنگشتن پیکر این شهید از میدان نبرد برنامه انتقال و تشییع این سردار دلیر متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi