شناسه خبر : 33912
سه شنبه 01 ارديبهشت 1394 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم اربعین شهدای گمنام شهر محمودآباد

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند حجت را توسط شهدا بر ما تمام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، خسرو عروج مشاورعالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اربعین شهدای گمنام شهر محمودآباد نمونه اظهار کرد: شهداء راه راست را به ما نشان دادند و ما باید از آن‌ها الگو گیریم.

 

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند این دستاورد عظیم را بی‌هویت و کم اثر جلوه دهد ولی هر کاری که می‌کند به ضرر خود تمام می‌شود و تمام نقشه‌هایش با توجه به هوشیار بودن و بصیر بودن مردم نقش برآب می‌شود.

 

عروج به رابطه شهید و خداوند اشاره کرد و گفت: با توجه به تجهیزات و امکانات کمی که رزمندگان ما داشتند این نیروی ایمان و اعتقاد رزمندگان به خدا بود که توانستند در این صحنه‌ها به پیروزی برسند که دشمن با تحقیقات زیاد در این زمینه خود به این جواب رسیده است.

 

وی یادآور شد: زیر بنای انقلاب اسلامی ایران و این احوال مذهبی متصل به کربلا است و در واقع نهضت ما برگرفته از مکتب عاشوراست و کسانی که بازماندگان این انقلاب هستند تا پای جان از این راه پاسداری می‌کنند که همین حفاظت آنان اجازه‌ عملیات فیزیکی را به استکبار جهانی نمی‌دهد.این مکتب و این مرام اساسنامه دارد و رزمندگان با جان و دل از فرماندهان خود تبعیت می‌کنند که این را از امام حسین(ع) درس گرفتند و این بنده با خدا ارتباط برقرار می‌کند.

 

سردار عروج با اشاره به ساده زیستی مقام معظم رهبری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب هم از همین رزمنده‌ها بودند و هستند که این قدر با شجاعت و تدبیر کشور را راهنمایی و اداره می‌کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi