شناسه خبر : 33920
سه شنبه 01 ارديبهشت 1394 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنگ بین مذاهب

بهروز شرفخانی - سلام و درود بر دوستان جوبم باید قبلا از هرچیزی این جانب را بخشیده باشید که شاید در میان کلماتم مطالبی ذکر کنم که باعث رنجور شدن عده ای باشد  انشالله.

سالهای نه چندان دور دریین مذاهب اختلاف های کوچکی بوجود آمده بود که با نشتن سران مذهب حل و فصل گردید و هیچگونه جنگی پیش نیامد و حالا چه شده در هر کجای این کره خاکی اگر جنگی است یکسو پای مذهب به میان کشیده شده است.  در میانمار شیعه کشی برافتاده، در چاد مسلمان کشی، در آمریکای تمدن دار گرفته در آفریقا، عراق، مصر، تونس، افغانستان، هندوستان،  بنگلادش، یمن و از همه مهمتر در کشوری که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) به حکم خداوند بزرگوار برای هدایت انسان برگزیده است و متاسفانه توسط خادمین حرمین شریفین حکم قتل و کشتار مسلمانان صادر می شود.
 حال بنگریم در نروژ شاد خندان مسابقات اسکی برگزار می شود، در آتن مسابقات پایکوپی و گاو بازی برقرار شده در اکثر کشورهای اروپایی کنسرتهای خوانندگان سرشناس برگزار می شود و جشنها و شرکت در بارها تاصبح وهیچ خبری از  انسانهای دیگر ندارند.
چرا باید اینگونه یاشد؟ مسئله خیلی ساده است ،سیاستمدارانی که نگارنده آینده مردمان این زمین می باشد به جرات می گویم به انگشتان دست نمی رسد  و غیر از خودشان کسی دیگر آنها را نمی شناسند همه شان دارای تصمیمات خاص هستند، مجوز ارسال سلاح از هر نوع دست آنهاست. تحقیر حکومتها در هرمکان با هر نو وضعیت در دست آنها است. بطور مثال حکومت افغانستان با برنامه ریزی آمریکا خارج از قانون اساسی افغانستان، دولت تشکیل دادن و یا دیگر قدرتهای دیگر و در این میان این مسلمانان هستند که مورد هجوم قرار گرفته چه سنی و چه شیعه، بازار سلاح داغ داغ است. سرمایه داران خاص بازار سیاه را بدست گرفتند و شده اند اژدهای خون خوار مردم، چه باید بکنم؟
مردم عزیزم از پروردگار بزرگ خواستار ظهور حضرت حجت باشیم، دوم صبر و آرامش به ما تا با حیله گران خاص دست به برادر کشی نزنیم و سوم از پروردگار بزرگ خواستار نمایان شدن چهره رهبران و مسئولان کج اندیش که میگویند ما از همه بهتریم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi