شناسه خبر : 33933
سه شنبه 01 ارديبهشت 1394 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمایی پیشکسوتان ایثار و شهادت سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و دبیر کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان از برگزاری گردهمایی جامعه زنان استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان سردار سید محمدتقی شاهچراغی در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری کنگره شهید اناستان سمنان به دلایل انتخاب میهمان این گردهمایی پرداخت و افزود: لاله افتخاری نماینده شاهرودی مردم تهران در مجلس به دلایل مختلف، گزینه مناسبی برای این گرهمایی بزرگ بود چرا که ایشان جدای از این که از بانوان فعال استان سمنان در حوزه‌های مختلف و از جمله حوزه سیاسی هستند،همسر شهید و فرزند شهید نیز به شمار می‌رود.

 

وی از گردهمایی بزرگ پیشکسوتان ایثار و شهادت و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان سمنان در حاشیه این کنگره خبر داد و افزود: این گردهمایی بزرگ روز 16 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان از نقش رزمندگان استان سمنان در دوران هشت ساله دفاع مقدس یاد کرد و افزود: رزمندگان استان سمنان در طول دوران جنگ تحمیلی در 24 عملیات بزرگ و مهم دوران دفاع مقدس شرکت فعالانه داشتند. ضمن اینکه این استان با اعزام 42 هزار نیرو به جبهه‌ها، متناسب با تراکم جمعیتی رتبه دوم کشوری را دارد.

 

سردار شاهچراغی با بیان اینکه برنامه اصلی و اختتامیه کنگره 3000 شهید استان سمنان 17 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: از بیش از 4000 نفر از ایثارگران استان برای حضور در این کنگره ملی دعوت شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi