شناسه خبر : 33967
چهارشنبه 02 ارديبهشت 1394 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از همسر شهید

فرماندار اسکو از لیلا قائمی همسر شهید و مادر دو جانباز به عنوان خیر و عضو فعال ستاد جهیزیه و برنامه های فرهنگی و سرپرست 12 یتیم در طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) اسکو تجلیل کرد.

به گزارش «ایثار»، در مراسم جشنی که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) اسکو برگزار شد با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان اسکو از لیلا قائمی محمد جعفر همسر شهید سیدتقی شفیعی و مادر دو جانباز دفاع مقدس به عنوان یکی از حامیان بزرگ مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اسکو تقدیر و تجلیل شد.

صادقی فرماندار شهرستان اسکو در این برنامه از حسن نیت و عمل خیر خواهانه این بانوی بزرگوار تشکر و قدردانی کرد و وی را به عنوان الگویی موفق از مادران و همسران شهرستان معرفی کرد.

لازم به ذکر است لیلا قائمی محمد جعفر به عنوان همسر سید تقی شفیعی مادر دو جانباز، خیر و عضو فعال ستاد جهیزیه و برنامه های فرهنگی بوده و سرپرستی 12 یتیم در طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) اسکو را عهده دار بوده و از بانوان برجسته شهرستان شمرده می شود که دارای چهار فرزند موفق و متدین است که همگی فرزندان در عرصه فرهنگی و اجتماعی فعال و دو نفر از فرزندانش در رشته پزشکی فعال هستند.

لازم به یاد آوری است، منزل شهید به عنوان حسینیه در طول هفته و در مناسبت های مختلف با برگزاری جلسات قرآنی و ... میزبان بانوان شهرستان است .

شهید سیدتقی شفیعی کارمند بانک تجارت بعد از مدت ها حضور در عملیات های مختلف در سال 1365 در عملیات پیروزمندانه کربلای پنج در شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi