شناسه خبر : 33971
چهارشنبه 02 ارديبهشت 1394 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاشیه های یک تشییع مظلومانه

شهیدنیوز: پس از چند روز از شهادت،مراسم تشییع پیکر پاک شهید«محسن کمالی دهقان » شهید مدافع حرم صبح امروز با حضور پرشور مردم کرج برگزار و برخلاف گمانه زنی ها، در گلزار شهدای بهشت سکینه این شهرستان به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر پاک دومین شهید مدافع حرم استان البرز در حالی برگزار شد که عدم اطلاع رسانی مناسب از مراسم تشییع ایشان، فعالان مجازی را بر آن داشته بود تا خود اقدام به اطلاع رسانی کنند.

 

اینکه همه شهدای مدافع حرم به طرز عجیبی مظلومانه و با عدم حضور مسئولین استانی و متولیان امر تشییع و به خاک سپرده می شوند و به ایشان پرداخت نمی شود چیز تازه ای نیست اما از دو روز قبل دوستان و هم هیاتی های شهید درپی رایزنی برای دفن این شهید در محل مسجد جامع شهر کرج که آرامگاه چندین شهید بزگوار و شهدای گمنام نیز هست بوده و بر اساس شنیده ها توافقات لازم نیز به عمل آمده بود اما به دلایل نامعلوم به ناگاه محل تشییع و تدفین تغییر می کند.

دوستان شهید و مردم کرج به تحصن در محل مسجد جامع پرداخته و اصرار دارند پیکر مطهر همانجا دفن شود اما به دلایل نامعلوم تحصن نیز به نتیجه نمی رسد.

حال ل مردم شهید پرور کرج از این موضوع گلایه مندند. به گفته ایشان، سئوال اینجاست که چه کسی مسئول صیانت از آبروی شهداست؟ به اسم شهدا و با غفلت دوستان وی یا مسئولین چرا باید جنجال برپا شده و مردم کرج در شبکه های مجازی یکدیگر را ترغیب به تحصن کنند تایک مطالبه عمومی را به کرسی بنشانند؟ عدم تدبیر مسئولین و برخی دوستان شهید چرا باید به نام مظلوم ترین شهدا تمام شود؟  آیا شان و آرمان شهدای حرم حفاظت نمی خواهد ؟

در کرج چندین امامزاده و مکان معتبر برای دفن وجود دارد، چرا بهشت سکینه برای دفن انتخاب می شود؟

سرانجام با تمام حواشی، امروز صبح پیکر پاک این شهید در بهشت سکینه کرج آرام گرفت.

پیکر این شهید از فلکه اول روی دست مردم به مسجد جامع رجایی شهر منتقل و پس از مکث در مقابل مسجد، تا خیابان سیزدهم رجایی شهر تشییع شد و از آنجا با خودروی مخصوص به بهشت سکینه در منطقه ی کمالشهر کرج انتقال یافت تا در جوار شهدای گمنام آرام گیرد.

محمد عطاالهی از مداحان اهل بیت (ع) به اجرای مراسم پرداخت.

پس از مراسم تدفین، مردم کرج بر سر مزار شهید گرد آمده و با قرائت زیارت عاشورا و فاتحه به سوگواری پرداختند.

پیش از شهید کمالی، شهید رضا کارگربرزی در 11 مرداد سال 92 در سوریه به شهادت رسید و پس از آن شهید محسن کمالی دومین مدافع حرم 28 فروردین 94 شهید شد.

 

اینستاگرام
وای وای وای.... خدا خدا خدا
تو کی هستی اینجور نوشتی اگه پا درد دلم من بشینی از هم منفجر می شی ... اگه بعد یه روز از دفن شهید مدافع حرم حرفامو بشن..... خدا خدا خدا مرگ منو برسون ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi