شناسه خبر : 33982
چهارشنبه 02 ارديبهشت 1394 , 13:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم یادبود پدر ۳ شهید تهرانی

مراسم یادبود «سیدرضا شکرابی» پدر شهیدان سیدحمید، سیدعلی، سیدمحمود شکرابی سوم اردیبهشت‌ماه در مسجد حضرت محمد(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم یادبود «سیدرضا شکرابی» پدر شهیدان سیدحمید، سیدعلی، سیدمحمود شکرابی که روز گذشته به علت بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

«سیدرضا شکرابی» در سن 75 سالگی به علت بیماری سرطان در بیمارستان بقیه‌الله تهران درگذشت و به سوی فرزندان شهیدش شتافت.

مراسم یادبود وی سوم اردیبهشت‌ماه ساعت 17 الی 18:30 در مسجد حضرت محمد(ص) واقع در خیابان پیروزی میدان چهارصد دستگاه برگزار می‌شود.

سیدرضا شکرابی سه فرزند 18، 15 و 14 ساله خود را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام کرد.

شهید سیدعلی شکرآبی متولد 1346 بود که در ششم فروردین‌ماه سال 61 در منطقه شوش و عملیات فتح‌المبین و در سن 15 سالگی به شهادت رسید.

شهید سیدمحمود شکرابی متولد 1347 بود که در 14 مردادماه سال 65 ، 18 ساله بود که در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید و شهیدسید حمید شکرابی متولد 1351 در ششم بهمن‌ماه سال 65 در شلمچه و در سن 14 سالگی به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi