شناسه خبر : 34007
پنجشنبه 03 ارديبهشت 1394 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست کمک یک جانباز از مردم

یک جانباز دفاع مقدس در گفت و گو با شهدای ایران اظهار داشت: شاید شما بتوانید من را از این زندگی نجات بدهید و از مردم برایم درخواست کمک کنید.
به گزارش شهدای ایران؛ یک جانباز دفاع مقدس در گفت و گو با شهدای ایران اظهار داشت: شاید شما بتوانید من را از این زندگی نجات بدهید و از مردم برایم درخواست کمک کنید.

این جانباز دفاع مقدس گفت: 4  فرزند دارم که امروز فقط یک تخم مرغ در خانه برای خوردن داشتیم و پسرم موبایلش را فروخت تا از گشنگی نمیریم.

وی در خصوص شروع مشکلات زندگی اش اظهار داشت:من جانباز اعصاب و روان هستم و از ناحیه نخاع کمر هم مجروح هستم و نه می توانم بنشینم و نه بایستم بلکه فقط می توانم دراز بکشم. وی ادامه داد: بعد از جنگ به لحاظ نخاعی مشکل پیدا کردم اما علی رغم درد می توانستم بشینم اما پزشک من را عمل کرد و بعد از عمل حتی دیگر امکان نشستن هم ندارم اما با همه اینها بنیاد شهید فقط 15 درصد جانبازی اعصاب و روان من را تایید کرده و در خصوص نخاعم هیچ درصدی تعیین نکرده است و اصلا بعد از اینکه 4 سال در حالت بستری هستم هنوز کمیسیون پزشکی تشکیل نشده است.

این جانباز افزود: بنیاد شهید مبلغ 500 هزار تومان به عنوان از کار افتادگی به من می دهد که کفاف هزینه داروی من را هم نمی دهد و متاسفانه همان مستمری هم مسدود شده است.

جانباز دفاع مقدس در خصوص علت مسدود شدن مستمری از کار افتادگی اش نیز گفت: چند سال پیش بنیاد شهید اعلام کرد 50 میلیون وام  تهیه مسکن می دهند و ما چون هیچ پول دیگری نداشتیم و بی سرپناه بودیم یک خانه در دور افتاده ترین منطقه استان فارس و جایی که بوی فاضلاب اطراف خانه امکان سکونت را از بین برده با همان 50 میلیون خریدیم اما علی رغم اینکه همه اقساط را پرداخت کردم و فقط یک قسط عقب بودم مستمری من را مسدود کرده اند .

این جانباز ادامه داد: بعد از قطع مستمری با  فروش موبایل خانواده و قرض گرفتن از اطرافیان تا امروز زندگی کرده ام. شاید باورتان نشود که من با وجود مشکل اعصاب و روان امکان ماندن در فضای گرم را ندارم اما در خانه ما با آنکه منطقه گرمسیری است فقط یک پنکه رو میزی دارم.

جانباز دفاع مقدس می گوید: ماهی یک بار برای ویزیت پزشک باید به شیراز بروم و چون هر بار رفتن من 70 هزار تومان هزینه بر است، 4 ماه است که دکتر نرفته ام و حتی داروهای اعصابم را هم مجبورم آزاد بگیرم و استفاده کنم.

این جانباز در ادامه مشکلاتش می گوید: با همه این اوصاف حتی سبد کالا هم به ما تعلق نمی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان بسیجی به جبهه رفته است و حالا تبدیل به یک زندانی شده که آرزو دارد بیرون برود اما امکان بیرون رفتن ندارد.

این جانباز با انتقاد به نحوه رسیدگی بنیاد شهید به جانبازان زیر 25 درصد اظهار داشت: فرزند بزرگم به دلیل مشکلات معیشتی من اقدام به خود کشی کرد که مدارک آن در بیمارستان امام سجاد (ع) است اما من شرمنده زن و بچه ام هستم و نمی دانم چه کنم.

وی که از مسئولان نا امید شده است از مردم خواست تا به او کمک کنند.


 

اینستاگرام
باسلام به شمابرادرعزیزپسرخوب وقتی که بنیادکه ازدولت بودجه جهت درمان ماجانبازان میگیردومسول ان یک روحانی هست مشکل شماراحل نکندازمردم تقاضاداری دراین روزگاربچه خودمان مارادرک نمی کندومیگویدچرارفتی به جنگ واسارت حالادردوغصه وبی حوصلگی واعصاب خوردیت رابرای مااوردی اگرهرکسی که فرزنددهه 70و80داردمتوجه می شودکه من چه میگویم مگرطرف خودش رابه کوچه علی چپ زده باشدمن 50متراپارتمان ویک ماشین رواباقسط وام گرفتم ازروزی که پلاکش ویلچری شده پسرم ودخترم سوارنمی شوندومی گویندچرانرفتی فوتبالیست یابازیگرسینماشوی الان ماوضعمان عالی بودواقعاجای تاسف هست که فرزندخودم من راقبول نداردچراچونکه دولت ومجلس فقط شعارشعارگفت درونم خودم رامی سوزاندبیرونم مردم راازفامیل ودوست همه فکرمی کنندکه بنیادهرروزصبح یک وانت باردرب منزل ماخالی می کندمن با19ماه سابقه جبهه ونزدیک به هشت سال سابقه اسارت و55درصدجانبازی بارهابرادرم بطورغیره مستقیم گفته که دیگه شماچه می خواهی کشورمال شماست چونکه بااین امتیازات پسرمن معاف شده درواقع ارزش کارمن حدود20میلیون تومان ارزش داردچونکه خودش خریده سربازی پسرش رابارهابه برادرم گفتم حاضرهستم تمام دارای که چیزی نیست رابدهم فقط یک شب بدون دردبخوابم اوهم جواب می دهدمگرمن گفتم برونمی رفتی دردزیادهست گوش شنواکم هست وازخدابارهاخواهش کرده ام که عاقبتمان بخیرشودبقول شعاراگرراحت جهان طلبی بروقوی شوچونکه درنظام طبیعت ضعیف پایمال است
برادران خواهشن دیگر دردخود را برای هیچ مسئولی بیان نکنید چون اگرانها گوش شنوا ووجدان بیداری داشتن به ما رسیدگی میکردنند بعضی نامردان فقط دوست دارند به انها التماس کنند وبیایید ارزوی خواهش کردن از انها را بردلشان بگذاریم
برادرجانبازم این داستان زندگی شمابه تنهایی نیست،این داستان زندگی همه جانبازان است.انروز که به جبهه میرفتیم فکرمیکردیم بعدازجنگ کشورمان گل وبلبل میشود،اماافسوس.البته برای عده ای که یک دقیقه جنگ راندیده اندواقعاگل وبلبل شده است.اما برای ایثارگران جهنم شد.متاسفانه توصیه های امام. راحلمان نیزبه راحتی فراموش شده است.امیداست خداوندخودش نظری به ایثارگران نمایدوگرنه ازبقیه واقعا قطع امیدکرده ایم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi