شناسه خبر : 34075
شنبه 05 ارديبهشت 1394 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده شهدا ادامه‌دهنده راه شهدا هستند

استاندار قم گفت: خانواده معظم شهدا با فداکاری و ایثار و بردباری ادامه‌دهنده راه شهدا و اسوه و الگوی جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار با سه خانواده معظم شهیدان محمدحسین و علی لطفی‌زاده، محمدرضا و حسن ماشاءاللهی و حسین، حسن و اسماعیل سلیمانیان افزود: خانواده‌های شهدا بعد از شهدا نیز در مسیر شهدا حرکت کردند و مایه عزت و افتخار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

 

وی ادامه داد: ملت ایران مدیون همین صبر و استقامت و ایثار است. دیدار با این عزیزان مایه دلگرمی مسوولان و رشد انگیزه در راستای خدمت‌رسانی است.

 

او اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که بهترین مروجان آن همان نسل ایثار هستند و خانواده‌های معظم شهدا موجب عقب‌نشینی دشمنان هستند؛ فرهنگی که دشمن از آن هراس دارد فرهنگ عزت آفرین که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در طول دوران تهدیدها و تحریم ها ملت ما را بیش از سه دهه در برابر تمام نقشه های دشمنان پیروز ساخته است.

 

** شناخت سبک زندگی شهدا در دیدار خانواده شهدا محقق می‌شود

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: شناخت و ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه با دیدار با خانواده شهدا تحقق می یابد.

 

سردار سیدجواد هاشمی افزود: شهدا در دامان پاک مادران و تحت تربیت والدین متدین و مدافع ارزشها و انقلاب و ولایت بزرگ شدند، خانواده هایی که با فرهنگ عاشورایی عجین بودند و فرزندانشان را نیز از کودکی با این فرهنگ آشنا کردند.

 

وی تاکید کرد: شهدا خالصانه و تنها برای رضای خداوند متعال، گوش به فرمان ولایت راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و راه شهادت را برگزیدند و در این مسیر جانانه از آرمانهای انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کردند.

 

او اضافه کرد: با شناسایی و اجرای سبک زندگی شهدا می‌توانیم در مسیر شهدا که همان مسیر تعالی و پیشرفت و عزت است حرکت کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi