شناسه خبر : 34079
شنبه 05 ارديبهشت 1394 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین سالگرد شهید صفری تبار در اسلامشهر

شهیدنیوز: دومین سالگرد شهید حسین صفری تبار با حضور جمعی از مسئولان در اسلامشهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی ثمری سخنران این مراسم در جمع حاضران اظهار داشت: سنت و قاعده ای در قرآن بیان شده است که در این سنت مردان الهی به عهد و پیمانی که با خدایشان بسته اند متعهدند و برای تحقق وعده الهی حتی از جانشان می گذرند.

وی تصریح کرد: شهید صفری تبار در عملیات های مختلفی در خط مقدم حضور داشت و در نهایت نیز بر اثر استنشاق مواد شیمیایی در دوران دفاع مقدس، پس از ارائه خدمات بسیار به مقام شهادت رسید.

ثمری در ادامه گفت: آنچه که مهم است تشخیص وظیفه و همراهی با جریان های ارزشی است و در این مسیر آنچه که با ارزش است هم نوایی با ارزش های اسلامی است که مرحوم صفری تبار با هوشیاری و بصیرتشان پس از جنگ نیز در فتنه های 78 و 88 و همچنین جریان های دانشگاهی نقشی تاثیرگذار از خود برجای گذاشتند.

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از صحبت هایش بیان کرد: احساس خطر دشمن از اسلامی است که شعارش« اشهد ان علی ولی الله» است و می بینیم که در سوریه، عراق و لبنان نیز فتنه هایی را به نیت ما راه انداخته اند.

وی تصریح کرد: ای کاش سربازان دیپلماتیک ما امروز این موضوع را بفهمند که اگر تا امروز دشمن در خصوص ما کاری نکرده به دلیل ناتوانی اش است.

حجت الاسلام ثمری عنوان کرد: شاهدیم برخی آدم هایی که از طریق حرف های قشنگ و برخی کانال ها به عنوان مسئول آمده اند به ارزش های انقلاب اعتقادی ندارند و به آن احترام نمی گذارند.

وی افزود: چنیدن روز است که حضرت آقا فرموده اند ما چیز مخفی نداریم و باید هرچه گذشته است برای مردم شفاف بیان شود اما این کار صورت نگرفته است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر اتفاقی نیفتاده مسئولان بیایند و بگویند مسخره بازی های در فرودگاه و رقاصی های در خیابان ها برای چه بوده است زیرا امروز 14 روز است که از سخنان حضرت اقا در خصوص شفاف سازی روند مذاکرات برای مردم می گذرد و شما که می گویید سرباز ولایت هستید نباید آنقدر تنبل باشید و باید تاکنون به حرف ایشان عمل می کردید.

به گزارش مبصر مراسم دومین سالگرد شهید حسین صفری تبار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، روحانیون، رزمندگان و دیگر علاقه مندان در محل ساختمان دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi