شناسه خبر : 34131
دوشنبه 07 ارديبهشت 1394 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگری که ایثارش تمامی ندارد

در ایثاری دیگر از جنس صداقت و فرهنگ خانواده شهید دکتر داود اصغری به وصیت این شخصیت والامقام کتاب‌های کتابخانه تخصصی و شخصی وی را که مشتمل بر کتاب‌های پزشکی بود به کتابخانه مرکزی اردبیل اهداء کردند.

به گزارش  فارس، در مراسمی که صبح امروز در مکان کتابخانه‌ مرکزی اردبیل برگزار شد، خانواده این شهید والامقام که سال‌های سال عمر خود را در ترویج و توسعه مبانی فرهنگی و اعمال خیرخواهانه سپری کرده بود این بار با اهدای کتاب‌های پزشکی این شهید به کتابخانه مرکزی ایثار و گذشت وی را تکمیل کردند.

خانواده شهید دکتر اصغری که چندی پیش پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، به جمع قافله شهدای دفاع مقدس پیوست، با حضور در کتابخانه مرکزی اردبیل کتاب‌های کتابخانه این شهید بزرگوار را که بخشی از نفیس‌ترین کتاب‌های تخصصی علم پزشکی را شامل می‌شد، اهداء کردند.

خانواده شهید دکتر اصغری هدف از این کار را برخورداری دانشجویان پزشکی و علاقمندان حوزه طب از این کتاب‌ها مطرح کرد و اظهار داشتند: نذر و اهدای این کتاب‌ها به طور حتم موجب شادی و رضایت روح بزرگ آن شهید سرافراز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز با تقدیر از حضور خانواده شهید دکتر داود اصغری در کتابخانه مرکزی اردبیل و اهدای کتاب‌های این شهید بزرگوار، این حرکت را مصداق نذر کتاب دانست و آن را الگویی برای همگان قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهید جانباز دکتر داود اصغری ماه گذشته پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات دوران جنگ در سن 47 سالگی به لقاءالله پیوست و در کنار همرزمان شهیدش در آرامستان ججین اردبیل آرام گرفت.

اینستاگرام
سلام ، اجازه میخواهیم یکبار دیگر از ایثار و تلاش شبانه روزی مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز تشکر و قدردانی کنیم. امید به سایتی که تمام مردم بویژه ایثارگران محترم میتوانند با خیال راحت بدون دغدغه دستکاری متن و سوء استفاده های احتمالی که در سایتهای دیگر رواج دارد مطالب و درد دلهای خود و سایرین را ذکر کنند.
در روزگار قدیم ادعیه های عریضه وجود داشت که مردم متقی پس از نگارش حوایج آنرا در آب رودخانه یا چاه به امید رسیدن به حضرت صاحب الامر (عج) و استجابت اقدام میکردند. هر جا مظلومیتی از ایثارگران دیده یا شنیده شود بلا فاصله میتوان در سایت مقدس پیگیری کنیم لذا خدا قوت عرض میکنیم که به راستی سنگ صبور و دلخوشی برای بیان هرگونه اظهار نظر یا درد دلهای ایثارگران محترم به راحتی در دسترس قرار دارد شما و تمام عزیزانتان را به خداوند متعال میسپاریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi