شناسه خبر : 34154
سه شنبه 08 ارديبهشت 1394 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده سپاه ازمسئولان خواست ملاحظه‌کاری را کنار بگذارند

 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مسئولین ما به خاطر ملاحظاتی که در گذشته داشتند در خصوص عربستان حرفی نمی‌زدند، تاکید کرد: با حملات عربستان به یمن چهره خائنانه آل‌سعود مشخص شد و مسئولان باید ملاحظه‌کاری گذشته را کنار بگذارند.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح دیروز در ششمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه «باقرالعلوم» که در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی بقیهًْ‌الله(عج) تهران برگزار شد، گفت: پیشرفت علمی‌مان باید اسلامی باشد و اگر این نباشد در مسیر انقلاب اسلامی نیست.
وی ادامه داد: در هر دوره‌ای مطالبی مهم است، در حال حاضر نیز جهاد علمی باید مورد توجه قرار گیرد. جهاد علمی باید دغدغه مشترک و مهم هر نیروی انقلابی باشد. دغدغه همه پاسداران و مومنین انقلابی نیز پیشرفت انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب است.
سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه آرمان انقلاب اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است، تصریح کرد: در حال حاضر با این آرمان فاصله داریم. انقلاب اسلامی محدود به عرصه‌های داخلی نمی‌شود، دینی بودن و ماندن، مردمی بودن و ماندن، استقلال از شرق و غرب و فراملی بودن از انتظارات رهبری است.
وی امنیت و سلامت جامعه را دو مسئله بسیار مهم و دو الزام قطعی برای پیشرفت هر جامعه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: ما از آن عبور کرده ایم و البته این موضوع به معنای این نیست که در این حوزه تلاش نکنیم، بلکه به این معنا است که با توجه به این آرامش، نیازمند حرکت جهادی در عرصه‌های فرهنگی سیاسی اقتصادی و علمی هستیم چرا که حرکت غیرجهادی ما را به هدف نمی‌رساند.
فرمانده کل سپاه گفت:‌ درگیری‌های نظامی و دفاعی که در دهه اول انقلاب شاهد آن بودیم به لطف خدا کمتر شده و از آن گذر کردیم،مانند جنگ تحمیلی. در دهه دوم و سوم انقلاب نیز مشکلات امنیتی داشتیم که از آن نیز گذر کردیم.
وی مخالف داشتن را از ویژگی‌های حرکت‌های جهادی دانست و اظهار داشت: حرکت‌های جهادی باید برای خدا و خالصانه و با تلاش باشد، بعنوان مثال در بحث بودجه مخالفت‌هایی را که مانع رسیدن بودجه به امور تحقیقاتی می‌شود باید بشناسیم و با آن مقابله کنیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو بعد بیرونی و داخلی دارد گفت:  بعد بیرونی انقلاب اسلامی بخوبی جلو می‌رود و موتور محرکه بعد بیرونی انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است، نقش ما در داخل مقاومت و ایستادگی است و مخالفت‌هایی که با ما می‌شود بخاطر همین ایستادگی است.
سرلشکر جعفری ادامه داد: هر روز شاهد تقویت قدرت انقلاب اسلامی در بیرون هستیم و دشمنان و در راس آنها آمریکا آن را پذیرفته‌اند و به آن تن داده‌اند.
فرمانده کل سپاه اظهار داشت: امروز عربستان خائن دقیقا پا جای پای اسرائیل و صهیونیست گذاشته است. در حال حاضر مخالفین انقلاب اسلامی روزبه روز شفاف‌تر می‌شوند و دیگر نمی‌توانند پشت نقاب نفاق پنهان شوند. امروز عربستان با بی‌شرمی و وقاحت، ملتی را که به دنبال نفی نظام سلطه است، بمباران و قتل عام می‌کنند.
وی با بیان اینکه مسئولین ما به خاطر ملاحظات جمهوری اسلامی در گذشته در خصوص عربستان حرفی نمی‌زدند، تاکید کرد: حالا که این حملات صورت گرفته باید این ملاحظات شکسته شود. امروز آل سعود در معرض اضمحلال و سقوط است.

اینستاگرام
لعنت بر ال سعود
چه عجب بالاخره یکی از مسئولین ما موضع شفاف وبدور از ملاحظه ای را در مقابل این عریستان خائن الحرمین گرفت موضعی که اگر توسط مسئولین نظامی وامنیتی ما پیشتر
گرفته شده بود بخصوص در سالیان قبل ودر باره قضیه بحرین که از سمت عریستان گستاخی و دخالت در مسائل داخلی کشور دیگر و از سوی ما متاسفانه سکوت و انفعال و عدم پاسخگویی قاطعانه حتی در حد یک التیماتوم واخطار و از این دست شاید امروز عربستان جرئت نمیکرد جری تر شود و پارا از گلیمش درازتر کند و دخالت های نابجایش را با چاشنی حمله نظامی کاملتر کند و دایره فتنه را بر علیه مسلمانان شیعه در قالب اتحاد نظامی چند کشور تنگتر و کارامد تر کند.و اگر امروز به اقتضای این تاکتیک و روشی که دشمنان در پبش گرفته اند تاکتیک و روش مناسب ودر خور توجه ای را اعمال و در پیش نگیریم بازنده فردا خواهیم بود انچه که هویدا ومبرهن است امروز ضرباتی که عربستان به جامعه مسلمانان وبالاخص شیعیان وارد میکند بمراتب از اسرائیل بیشتر و موذیانه تر است زیرا دشمنی اسرائیل از ابتدا اشکار وعلنی و شفاف بود و همیشه هم با انواع تهدیدات ودشنام ها وحملاتش مهر تایید بر سفاکی و جنایتکاری اش میزد وجای تعجبی نداشت به عبارتی شمشیر را از رو بسته بود و ادمی در مقابل دشمن روبرو ومقابل و اشکار موضع دفاع هوشمندانه در پیش خواهد گرفت اما وقتی دشمن در قالب فریب و از میان خود جامعه مسلمان انهم نه بعنوان یک کشور کوچک وکناره بلکه بعنوان مرکزیت کشورهای مسلمان و دارنده جایگاه رفیع کعبه معظم وقطب ارادتمندان وعاشقان وطواف کنندگان خانه خدا رخ مینماید بسیار باید ترسید و هوشیار گشت عربستان خائنی که با درامد بالای حجاج خانه کعبه بجای اینکه بشکرانه این خان مواهبی که از قبل ارادتمندان به استان حضرت دوست بهره مند شده در جهت کمک رسانی به دیگر کشورهای ضعیف مسلمان بهره ببرد کمر به قتل ونابودی انان بسته .پس این عربستان خائن وشاهزادگان شکمباره وشهوترانش که در پوسته دین ومذهب فرو رفته اند بمراتب از اسرائیلی که در مقابل ماست وچون گرگ درنده چنگ ودندان نشان میدهد خبیثتر و منفورتر است زیرا از پشت خنجر میزند در میان ماست و چپ وراست جامعه اسلامی را زیر تیغش میگیرد واین اشتباه بزرگیست که ما در مقابل این دشمن مکار موضع منفعلانه و ضعیف بگیریم چه بسا که در صورت موفقیت امیز بودن این اتحاد نظامی شوم چند کشور بظاهر مسلمان در قبال مردم مسلمان ومظلوم یمن گام بعدی کشور لبنان و در ادامه سوریه ونهایتا خود ما نباشیم وباز این اشتباه بزرگیست که ما دست روی دست گذاشته و نهایتا در پی اصلاح گند کاریهای این رژیم منحوس باشیم از قبیل کمک های بهداشتی دارویی و حمایتی از کشورهای اسیب دیده چون بحرین وحالا هم یمن و از این دست بلکه باید خود فتنه را در نطفه خفه کرد و از بین برد نه اینکه منتظر بود تا این جرثومه فساد مشغول خرابکاری وفساد در اقصی نقاط دنیا باشد از قبیل ایجاد و حمایت وساپورت مالی گروههای شبه نظامی چون طالبان وداعش و ما خود را دیگر این گروهها و درگیری با این میوه های این درخت شوم کنیم واز ریشه وتنه این درخت که در حال گسترش و ریشه دوانی ست غافل باشیم تنه را باید قطع کرد تا دنیا از این حامی بزرگ گروههای تروریستی و ضد دین واسلام رهایی یابد انشالله و به امید انروز من بعنوان یک بسیجی ورزمنده دفاع مقدس بسیار مایل ترم بنا به دلایل ذکر شده با این رژیم خائن و دورو مبارزه کنم تا اسرائیل و الویت اول من این دشمن در خفاست که از پشت خنجر میزند و ظاهر مسلمان نیز بخود گرفته ولی غرق در منجلاب گناه و معصیت وجنایت است .یا علی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi