شناسه خبر : 34160
سه شنبه 08 ارديبهشت 1394 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چسب زخم وبتادین رایگان

جانباز45%- والله همین درمان معمولی هم هیچ وقت تکمیل نیست، چه برسه به دندان وعینک و... ! ما جانبازان بالای 25درصد شاغل در دستگاه های دولتی برای هزینه های سرسام آور دندان چکار کنیم؟ بنیاد به ما یک ریال هزینه دندانپزشکی نمی دهد و می گویند فقط برای جانبازان غیر شاغل است!!

 هزینه ترمیم یک دندان معمولی برابر یک چهارم حقوق من است. حالا حساب کنید با این همه دندون خراب و چند نفر عائله یک قرن هم نمی تونم یک دندون پر کنم. این مشکل همه ایثارگران هست. خواهش می کنم نمایندگان محترم مجلس قانونی به تصویب برسانند که یکی از دو حالت ذیل را داشته باشد:

 1- عبارت صددرصد پرداخت هزینه های درمانی ایثارگران را از قوانین قبلی بردارند و مثلا" بنویسند" هرچی توان داشتیم هزینه می دهیم" اینجور بهتره چون هم به وضع فعی ادامه می دهید وهم مردم را الکی از ایثارگران بدبین نمی کنید. (از دید برخی افراد چسپ زخم و بتادین و...هم برای ایثارگران رایگان است؟؟!!) 2- هزینه های دندان شامل هرگونه ترمیم و... وعینک به قوانین قبل اضافه گردد.

اینستاگرام
جانباز حالت اشتغالم معاونت درمان در شیراز هزینه دندان مرا مربوط به سال 92 میباشد هنوز نداده
سلام ، بیمه درمانی یعنی اینکه دولت مبالغی نجومی را از یک جیب خود به جیب دیگری واریز کند و اسمش را بگذارند تحت پوشش بیمه دولت که البته اکثریت ایثارگران محترم از کمیت و کیفیت ارائه خدمات بیمه دولت مستحضر هستند لیکن قصد ما اطلاع رسانی به مسئولانی است که هنوز بطور کامل تسلیم نشدند.
از ابتدای سال 93 وضعیت بیمه درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته میان دستگاههای اجرایی و بنیاد فارغ از قوانین مصوب و آیین نامه هایی که بنیاد خیلی به آنها افتخار میکند گرفتار سلیقه بوده که تا این تاریخ هیچگونه مبلغی بابت هزینه های کمر شکن عودت نگردیده و کارت طلایی بنیاد نیز همچنان بین دو استان محل پرونده و محل سکونت سرگردان است. مشخص نیست مسئولان با این وضعیت نابسامان دلشان را به چه چیزی خوش کردند که اینطور پشت تریبونها از خلاقیت دولت میلافند و باد به غبغب انداختند!!!
مسئولان دولت با گرایش اصلاح طلبی علیرغم زبان بازی معمول همچنان سیاستهای شکست خورده و محکوم به فنای دوران دولت اصلاحات را با بازگشت مدیران فرسوده و افسرده تکرار میکند اما گاهی موفق به پنهان کردن عقاید محفلی نشده و قوانین جمهوری اسلامی را از اسلام تفکیک میکنند.
عزیزانم غصه نخوریدطولی نمیکشه که داندان پزشکها مثل دلاکهای قدیم یک چمدان در دست میگیرند میرورند خونه ها دندان بکشند یا پر کنند هرچه هم بدی بگن خدا بده برکت کلینیک دندان کشیدم شصت هزار تومان مطب دکتر تجربی کشیدم ده هزارتومان خیلی هم بهتر و راحتتر از کلینیک کشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi