شناسه خبر : 34180
چهارشنبه 09 ارديبهشت 1394 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از مراسم گرامیداشت شهید کجباف در شوشتر

مراسم بزرگداشت مدافع حرم، شهید هادی کجباف صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مسجد آیت الله آل طیب شوشتر برگزارشد.

فاش نیوز - مراسم بزرگداشت مدافع حرم شهید هادی کجباف صبح دیروز در مسجد آیت الله آل طیب شهرستان شوشتر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز امان اله پور از شهرستان شوشتر، مراسم یاد بود شهید گرانقدر هادی کجباف با حضور گسترده مردم شوشتر و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

امام جمعه شوشتر طی سخنانی دراین مراسم اظهارداشت: فرهنگ شهادت یکی از ارکان و عناصر مهم ایستادگی و مقاومت ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی در برابر تهدیدها و فشارهای دشمنان بوده که باید این فرهنگ همچنان در کشور اسلامی حاکم باشد.



حجت الاسلام شکراله سلیمانی افزود: فرهنگ شهادت طلبی اسلام را در دیگر ممالک حفظ کرده و امروزه نیز جوانانی داریم که نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران افتخار آفرینی می کنند.

وی گفت: سنت و قاعده ای در قرآن بیان شده است که در این سنت مردان الهی به عهد و پیمانی که با خدایشان بسته اند، متعهدند و برای تحقق وعده الهی حتی از جانشان می گذرند.

حجت الاسلام سلیمانی به اهمیت وجود اسلام در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و افزود: باید دین اسلام را در منطقه خاورمیانه حفظ کنیم و نگذاریم پرچم آمریکا در این منطقه بر افراشته شود.

 گفتنی است هیئت‌های مذهبی شوشتر به صورت دسته جات سینه زنی و زنجیرزنی به سمت محل برگزاری مراسم حرکت کرده تا این مراسم با عظمت بیشتری برگزار شود .

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با عرض سلام و خسته نباشی و با تسیلیت به خانواده شهید کجباف

جناب اقای امان اله پور ضمن تقدیر و تشکر از شما برادر گرامی که با زحمت فراوان این مراسم را پوشش خبری دادید کمال تشکر و قدردانی میکنیم خداوند به شما و خانواده گرامیتان صحت و سلامتی عطا کند
جناب امان الله پور از صمیم قلب باچشم گریان و دل داغدار از زحمت شما تشکر می کنم ...
گلم دقایقی پیش دانلود فیلم شهادت شهید را نگاه کردم .. حس عاشورایی عجیبی در دلم ایجاد کرد ...
امان از دل زینب وقتی رو تل زینبیه می دید شمر ملعون سر برادر را .....یا امام زمان عجل علی ظهورک ... یا زینب س دخیلت نابودی کفار و تکفیریها و داعشی ها پنج مرتبه صلوات ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم
با سلام
من هم به نوبه خودم از زحمات مسولین فاش نیوز تشکر و قدردانی میکنم شهید کجباف تنها یک رزمنده نبود تنها یک دوست نبود بلکه همواره پدر و برادری مهربان و دلسوز بود از خداوند برای خانواده ایشان صبر و شکیبای را خواستارم.

گلی گم گشته ام میجویم اورا به هرگل میرسم میبوییم ان را
سربلندمون کردی مرسی از این رشادت مرسی ازاین غیرت افتخارمیکنم به شوشتری بودنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi