شناسه خبر : 34215
یکشنبه 15 شهريور 1394 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکریم پدران آسمانی دراهواز/ تصاویر

به مناسبت روز پدر مجلس جشن و سروری در باشگاه شماره یک نفت اهواز با حضور خانواده های معزز شهدا و جانبازان برگزار گردید.

جعفری -  سیزده رجب ، زاد روز مولی الموحدین علی بن ابی طالب امیرالمومنین ع می باشد که بنام روز پدر نیز نامگذاری شده است . به همین مناسبت مجلس جشن و سروری در باشگاه شماره یک نفت اهواز با حضور خانواده های معزز شهدا و جانبازان برگزار گردید و از مقام والای حضرت علی ع و شان پدران آسمانی تکریم و تجلیل شد .

مراسم با تلاوت چند آیه نورانی توسط برادر نیل داران آغاز شد. بعد نواختن سرود جمهوری اسلامی ، مجری برنامه برادر محمد باقر تاجر با هنرمندی تمام  و نفس گرم خود مجلس را تا انتهای برنامه هدایت کرد.

از جمله برنامه های جذاب این مراسم حضور حاج آقا شریفی مشاور خانواده بود که با کلام نافذ خود سخنان چندی در باب توجه  وافر به ساحت مقدس خانواده و روحیات نوجوان و جوان بیان کرد . سایر برنامه ها شامل مداحی با صدای گرم برادر خلف زاده ، اجرای تاتر شاد توسط گروه شریفی ، شعبده بازی ،  ذکر طنزهای مصطلح  بین رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط رزمنده جانباز و همرزم شهید علم الهدا آقای امین صفت ، اجرای زنده ترانه در شان مولا علی ع توسط خواننده محبوب جوانان آقای هلالی و اهدای جوایز به کسانی که نام پدرشان علی بود و در مسابقه امتیاز آورده بودند .

لازم به ذکر است تنها پدر حاضر در سالن که به خاطر نام علی هدیه دریافت کرد شهید علی نوری ممبینی بود که جایزه اش را فرزند شهید از دست مسئولین دریافت نمود.

این توضیح را لازم می دانم که بدانید حضور خانواده های آسمانی در این جشن پرشور و بیش ازآن بود که در تصاویر می بینید ولی متاسفانه در اثر اشتباه تعدادی از تصاویر پاک شدند . « عیدتان مبارک آسمانی ها»

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
حالا باید دقیقا عکس هایی پاک شود که جمعت زیاد داشته جل الله الخالق چطور این ایده به ذهن بعضیا میرسد بابا ایثارگران بخاطر استفاده ابزاری از آنها تمایلی به شرکت ندارند نگاهی به استقبال فرزندان از مراسم پدران آسمانی در یزد ٬ قرچک ٬ ورامین بیندازید تا مطلب دستتان بیاید بی خودی دیگران را ............. فرض نکنید خدا خیرتان دهد
آقاجان ... خانم جان ... ببخشیدا که جوابتونو می دم ...
درسته که همه یه پا رنگ کار شدن اما بعضی وقتا حرف این بنده خدا که گفته عکسام پاک شد درست درمیاد ..، !
آدمشی برو دنبالش ببین تو فیلم چند نفر آمده بودند ... ؟؟ والله !
بیخودم به کسی انگ نزنید؟ گمون نکنم شما درست بشید ؟ چرا می خواهید کار یه نفر رو که با هدف متعالی انجام داده بی اجر کنید ؟؟
فاش نیوز شما قصد و غرضت چیه ؟
اصلا این مطلب مال پارساله حالا اوردیدش که چی ؟ ؟؟
من از گزارش گر این تصاویر می خوام امسال مواظب باشه ... ولی یه گزارش عالی با متن بهتر و عکسای با کیفیت تر .... همان طور که راهنماییش کردن برای ما ارسال کنه ... با تشکر از جعفری (@'''@)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi