شناسه خبر : 34227
یکشنبه 13 ارديبهشت 1394 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما فریاد رسی نداریم!

شما را به خدا به حرمت خون شهدا صدای مرا به گوش مسئولین برسانید و داد مارا از مدیرکل و معاونینش بگیرید.

من و خواهر و بردارم نیز مانند دیگر فرزندان شهید یزد در مراسم پدران آسمانی که بنیاد برگزار می کند شرکت نخواهیم کرد ولی از ترس مدیرکل بنیاد نمی توانم نامهایمان را بگوئیم!

اینستاگرام
باید به آقای شهیدی و معاون او سردار انصاری برای دستورالعمل ها ابلاغی برای برگزاری چنین استقبالی آنهم از سوی فرزندان شهدا تبریک گفت
سلام ، به اطلاع کلیه مسئولان کشور میرساند با توجه به احراز جرایم و تخلفات ناشی از تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از بنیاد که چندین مرتبه اعلام شده و هیچگونه اقدام قضایی و قانونی پیرامون آنها انجام نشده است لذا در دنیا و آخرت مسئول تمامی مظلومیت و محرومیت ایثارگران ذینفع بعهده افرادی میباشد که قادر به ارجاع موضوع به قوه قضاییه هستند اما خودداری مینمایند. در هر صورت هرگونه کارشکنی و ضدیت مسئولان بنیاد که موجب محرومیت و مظلومیت ایثارگران باشد اعم از اشکال در نجوه تنظیم آیین نامه های داخلی که موجب زحمت و دشواری دسترسی ایثارگران یا غیر قابل انجام بدلیل مجروحیت های متعدد یا بضاعت مالی بشود مانند الزام جانباز به حضور در کمیسیون پزشکی که مستلزم سفر بیش از هزار و پانصد کیلومتر است درحالیکه امکان انتقال پرونده بسادگی وجود دارد در دنیا و آخرت مدیون اسلام و خون شهدا و کلیه ایثارگران میباشند.
شایان ذکر است تنظیم آیین نامه های داخلی بنیاد توسط افراد فاقد صلاحیت یا برعکس که بنوعی موجب عدم دسترسی ایثارگران به تسهیلات و امتیازات پیش بینی شده در قانون میگردد موجب محرومیت و مظلومیت ایثارگران بویژه جانبازان محترم شده است که نیاز به باز بینی و تجدید نظر کلی یا حذف آنها میتواند ایثارگران محترم را به حقوق قانونی واصل نماید.
چرا
باید این سوال را از خود بپرسیم که چرا فرزندان شهید در یک استان نباید تمایلی به شرکت در مراسمی داشته باشند که ظاهرا" در تقدیر و سپاس از مقام پدران شهیدشان می باشد؟!


فاش نیوز -  همزمان با فرا رسیدن سالروز مبارک و خجسته میلاد امیرالمونینن علی (ع) و نامگذاری آن بنام روز "پدر" چند سالیست در سراسر کشور مراسمی بنام " پدران آسمانی" جهت قدردانی و یادبودی از مقام شهدا و ایثارگران برگزار می گردد.

چون ظاهرا در تکریم شهدا است ولی به کام عده ای منفعت طلب و خود شیرین کن کاش یکی بود می دید که تعداد پرسنل بنیاد یزد که در مراسم پدران آسمانی بودند چند برابر فرزندان شهدا بود معلوم بود که برای اینکه نمایش درست از آب در آید اینکار را کرده اند ولی با همه این نقش بازی کردنها تعداد همه شرکت کنندگان به سی نفر هم نمی رسید
در یزد زمان بنیاد جانبازان، مدیری با سعه صدر و انتقادپذیر و باحوصله و مردمی و از خانواده اصیل یزد بود. یک روز یادم هستم به عنوان ارباب رجوع رفته بودم. یکی آنجا خیلی اهانت ها به ایشان و چند نفر از  پرسنل بنیاد می کرد به طوری که آن چند پرسنل قصد برخورد با او را  داشتند که این مدیر جلو آنها راگرفت و مانع شد و گفت با او کاری نداشته باشید. ایشان هر چه گفته فقط و ففط برای من گفته و شما او را برای خدا ببخشید ولی آیا مدیران در دوران ریاست الان اینچنین هستند؟

 یا هر کاری می خواهند انجام می دهند و اگر کسی بالا چشمشان ابرو بگوید و اگر  کوچکترین مطلبی بیان کند، موضع گیری کرده و با برخورد به وسیله مامور انتظامی بازداشت وحتی اخذ تعهد نیز پیش می روند؟ اینان  کسانی  هستند که حتی به خودشان هم رحم نمی کنند!

 هر روز عزل و نصب جدیدی رخ می دهد. کمتر خانواده ای میداند برای مسایل و مشکلاتش به چه کسی مراجعه کند. امروز باید نزد آقا (زید)  و فردا که می خواهد کارش را دنبال کند می بیند آقای دیگری جایش را گرفته و مسلط هم به کار نیست. در بنیاد یزد  آدم فرهنگی باید کار اقتصادی، آدم خدماتی کار درمانی انجام دهد و قص علی هذا. این نمونه ای است و این جابجایی همه برای این است که نمی توانند ببیند مثلا فلان کارمند بدون منت و برای انجام وظیفه کارش را انجام داده و چرا اندکی او را سر ندوانده است!  لذا صبرشان کم و  بی طاقت شده می خواهند با این جابجایی ها اعلام موجودیت کنند. این نمونه ای بود از عدم تحمل و سوء مدیریت الان در استان یزد. آقای شهیدی! چشمت روشن. خوب مدیرانی داری. قدرشان را بدان و از سوء مدیریت آنها شما ریاست را ارتقاء ببخش
برادر ما این مدیر جانبازان را ندیدیم ولی در بنیاد شهید اقلاب اسلامی هم کسی به نام اقای مشاهری مدیر بود که مجسمه اخلا و ادب و بزرگواری بود
مدیر الان هم که با امریه اول امد بنیاد بیا ببین حالا با بزرگترای خودش تو تو صحبت میکنه چون این رو لازمه مدیریت میدونه
خدا را بنده نیست . ظلم به کارمندای بد بخت یک طرف از طرف دیه باندش همه اهل مکه و مدیر حج و کربلا و بعدشم اضافه کارای انچنانی
برادر اب تو هاون نکوب تهرونیها خودشونم مشکل دارن وگرنه اینا را سر کار نمی اوردن
یا صاحب الزمان ادرکنی
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران «دستورالعمل اجرایی تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا» را به مناسبت ۱۳ رجب سالروز میلاد امام علی(ع) به مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش «ایثار»، از کارکردهای بسیار موثر مناسبت‌های مذهبی، الگوسازی مبتنی بر ارزش‌ها و اخلاقیات، بسترسازی برای تعالی انسان‌ها و فرصت مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان شهدای گرانقدر و اهداف عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است. از جمله این مناسبت‌ها، ۱۳ رجب سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) است که در تقویم رسمی کشور روز پدر نامگذاری شده است. این روز بستری مهیا برای تکریم مقام پدران آسمانی(شهدای گرانقدر میهن اسلامی) و همچنین تقدیر از پدران شهداست که در تربیت، تعالی، تکامل و عروج آن مردان آسمانی نقش بی‌بدیل و کم نظیری ایفا کرده‌اند.
  همزمان با فرا رسیدن سالروز مبارک و خجسته میلاد امیرالمونینن علی (ع) و نامگذاری آن بنام روز "پدر" چند سالیست در سراسر کشور مراسمی بنام " پدران آسمانی" جهت قدردانی و یادبودی از مقام شهدا و ایثارگران برگزار می گردد.

 در این مراسم که عموما" در ساختمان های بنیاد شهید استان ها و شهرها برگزار می شود، مراسمی جهت تقدیر از شهدا، پدران شهدا  یا فرزندان شهدا ترتیب داده می شود تا در این روز یادی شود از پدران بزرگ و قهرمانی که از همه هستی خود و خانواده و فرزندان خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای همگان به ارمغان آورند.

اما با وجود اینکه دیروز شنبه در روز پدر، این مراسم یعنی پدران آسمانی در بسیاری از شهرها برگزار شد، خبرهایی از برخی استان ها و مناطق به گوش می رسد که چندان خوشحال کننده نیست! ... انگار این مراسم در برخی جاها تبدیل شده است به وسیله ای برای خبرسازی یا خودنمایی یا پر کردن سایت ها و یا شاید هم تنها حفظ ظاهر و ظاهرسازی!

با خبر شدیم که فرزندان شهید یکی از شهرستان ها در اعتراض به عملکرد بنیاد استان یزد، در مراسم پدران آسمانی شرکت نکرده اند و تصمیم گرفتند که بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدا حضور پیدا کنند. همچنین گفته می شود که مدیریت بنیادشهید این شهر کارمندان بنیاد را مجبور به حضور در مراسم پدران آسمانی تا ساعت 17 بعدازظهر نموده است تا آنها جای خالی فرزندان شهدا را پرکنند!
مهم
لطفا" سایت بنیاد شهید را بخونید
استان یزد اعلام کرده در تمام گلزارهایش که بالای 300 گلزار است مراسم برگزار کرده
دروغ به این بزرگی . به خدا خجالت داره
جلسه ای در دفتر مدیرکل برقرار بود . مدتی معطل شدم ولی گفتند  جلسه برنامه راهپیمایی و پیاده روی روز شهدا است. وقتی کنجکاو شدم فهمیدم جلسه هیچ ارتباطی با ایثارگران ندارد وبرنامه پیاده روی  عمومی است به هرصورت گفتند ملاقات با میرکل روز مشخص دارد. در این بین میشنیدم که اقای مدیرکل چقدر برای این برنامه که ربطی به ایثارگران ندارد کلی وقت گذاشته و از دستگاه های مختلف پول جمع کرده است. سوال من از بزرگان استان این است که :                                                                                                                                              
آیا پیاده روی خانوادگی وظیفه بنیاد است ؟ آیا مدیرکل بنیاد وظیفه رسیدگی به مشکلات ایثارگران رادارد یا وظیفه دارد که برای برنامه ای که هیچ ربطی به او ندارد پول جمع کند و ساعتها جلسه بگذارد ؟  من میدانم که امام که خدا رحمتش کند فرمود نگذارید این رزمندگان در پیچ و خم ادارات به فراموشی سپرده شوند. والله این کارها مثل این پیاده روی هیچ عزتی برای ایثارگران نمی اورد . والله ما با پول گدایی عزیز نمیشویم. والله آنهایی که می ایند به پیاده روی دلشان برای ما نسوخته . والله اگر این پول ها و وقتتان را برای رفع مشکل ماها هزینه میکردرد مثل منی نباید از اداره ام مرخصی بگیرم و دنبال هزینه درمانم بلند شوم .

 همین طور در بین مردم می گویند که ایثارگران وضعتان خوب است و حتما" این کارها نیز سبب می شود که مردم بگویند چقدر بنیاد پول دار است که این کارها هم می کند. آقای مدیر کل آیا مشکلات مالی ایثارگران حل شده است که شما با پول گدایی کار اداره ورزش را می کنید ؟ آیا همه بچه های ایثارگران موضوع شغلشان حل شده ؟ با این پول چند ماشین می خریدید و می دادید چند بچه جانباز خرج زندگیشان را در آورند نه اینکه ماشین به کسانی که در پیاده روی شرکت می کنند هدیه بدهید. شب نوروزی کمک خرج خانواده های نادار رزمنده می شدید. خدا همه کسانی که کمک می کنند  به این برنامه هایی که فقط برای ما ضرر دارد را هدایت کند. خدا کند یک عاقلی پیدا شود و جلو این مسخره بازیهایی که  فقط برای اسم در کردن هست را بگیرد. من که از این دولت تدبیر و امید هم ناامید شدم. اگر پیاده روی عمومی توسط بنیاد شهید یزد تدبیر است باید بگویم که دیگر امیدی به بقیه کارها واصلاح امور نیست.         
خدایا به جان حضرت زهرا (ع) امام زمان ما را برسان تا داد ما از اینان بگیرد.
سلام...
من از مدیر فاشنیوز تقاضا دارم از چاپ کامنتهای بی نام ونشان خود داری کند یعنی چه در همین صفحه بجزءبرادرمان محسن ناطق بقیه همه بی نام است .
فاش نیوز عزیز انگارای تمام این کامنتها را یک نفر فرستاه است بدون شک باید همینطور باشه خواهشمندم بیشتر دقت شود برای فاش نیوز هم بهتره..
واز خانواده محترم شهید خواهش میکنم بون هیچگونه واهمه ای حرفهای دلشان را بیان کنند مگر بنیاد شهید چیکار میخواد بکنه اگر ضعف از بنیاد باشه که هیچ
عکس العملی نمیتونه انجام بده واگر خانواده مشکل داشته باشه خوب ان بحث جدایی داره از خانواده محترم شهید خواهش میکنم مشکلاتش را بیان کنه و بدون هیچ گونه سانسوری چون فاش نیوز کامنت خانواده را چاپ میکنه وایثار گران هم پشتیبان خانواده شهیدان هستند ما ایثار گران با ان شهید والا مقام یک زمانی همسنگر بودیم والان هم در سنگر اطلاع رسانی فاش نیوز مدافع خانواده ان عزیز هستیم .
ما مردم ایران زمین هر چه داریم از حرمت خون شهدا داریم همه مردم هر کس به
نوبه خود مدیون شما خانواده معظم شهدا هستند حالا شما از چه چیزی میترسید
( نیوز همیشه استوار وجاوید بمانی )
جناب افسری واقعا حرف شما درست است شما ببین چندتا معلم یک ساعت در آموزش و پرورش تجمع می کنند و خواسته هاشون را طلب می کنند فردا اول صبح دولت کارشون راه می اندازد ولی قشر ایثارگر و جانباز و خانواده شهید دارای حجب و حیای خاصی هستند که حاضرند حق و حقوقشان پایمال بشود ولی نامشان جایی برده نشود و متاسفانه مسئولین امر هم از این حجب و حیا سو استفاده می کنند آخه برادر من اون مدیر کل آنقدر نفوذ و قدرت داره که می تواند برای سالها خلل تو کار ایثارگر و یا خانواده شهید ایجاد کند چرا که واقعا فریاد رسی نیست و اگر جانبازی هم به خواهد از حقوق قانونی خود دفاع کند انگ موجی به او می زنند ولله که به راحتی آب خوردن حق قانونی ایثارگران و جانبازان پایمال می کنند و هیچ فریاد رسی هم نیست
شما هم شعار می دهید اگر اسم نمی گزارند از مدیرو معاونین بنیاد یزد است اگر آنهار ار می شناختید چنین حرفی نمی زددید و دانستی بدون ترس از خدا چطور دروغ به خانواده های شهدا می بندند و آبروی آنها را می برند.
بعضی از این ها را فرزندان شاغل در بنیاد گذاشتند که می ترسند برایشان ایجاد مشکل کند.
آقای افسری عزیز شما اگرجو بنیاد یزد و مدیریت و اداره تحت امرش را میدیدید و یا مطلع بودید چنین نمی فرمودید بخدا در اینجا اگر کسی کوچکترین انتقادی به مدیر و دستگاه تحت امرش که به نوعی به مدیر مرتبط باشد به هر بهانه ای و بصورتی باید تنبیه شود
باید ببینید تا باورکنید من گفتم ولی جانا شنیدن کی بود مانند دیدن
من هم که اسم زدم خدا بخیر گرداند
دروغ که استخون نیست در گلو گیر کند
اگر خیلی می خواهید مدیر را بشناسید بروید و پای صحبتهای فرزندان شهید و ایثارگران این اداره بنشنید البته بجز یکی دونفر ح.د و ح.پ
در این سالها چه ظلمی به آنها کرده اند هر قانون و بخشنامه ای که برای آنها سودی ندارد اجرا نمی شود
اینها تشنه قدرت هستند نه تشنه خدمت
ما شیفنگان خدمتیم .........نه تشنگان قدرت...
شهید ایه الله بهشتی
برادران واقعا که حق قانونی ایثار گران را عده ای پایمال میکنند و داد رسی نیست
کاملا صحیح فرمودند دروغ استخوان ندارد
وعده ای بجای خدمت راه دیگری را پیشه کردند و به لطف خدا برایشان خوب سود داشته و از برکت انقلاب صاحب قدرت وثروت خوبی هم شده اند و خیلی هم راضی اند چرا نباشند بابایی که قبلا سر چهارراه سیگار فروش بوده یا یک بغالی ساده داشته اما الان از ثروت فراوان دست وپایشان را گم کرده اند نمیدانند پولهای مفت را چطوری خرج
عیاشی وپارتی های شبانه کنند....
ایا مسبب این در امد های کاذب چه کسانی هستند؟
1-اگر مدیران و کارگردانان اقتصادی کشور از روی دلسوزی و با درایت خیلی کار شناسانه و دقت کامل در بازار کار یا ادارات ذیربط نظارت میکردند امروز شاهد این ناهنجاریها نبودیم ومتخلفین اداری وبازاری چنین ظلمی در حق مردم شریف وخانواده معطم شهدا وایثار گران محترم نمیکردند....
2- ای کاش از فرمایشهای ایه الله دکتر بهشتی بدرستی استفاده میکردیم تا اینکه امروز برادران ایثارگر وخانوادهای محترم شهدا چنین شاکی وگله مند نبودند...
3-در هر اداره یا سازمانی که نظاره گر باشیم همه وهمه دست در دست هم دادند که ریشه خدمتگذاران را بسوزانند باور داشته باشید ایثار گران برای خودشان سنگ به سینه نمیزنند بلکه دلسوزی ایثارگران برای کل جامعه است...
4-اگر در کوچه و بازار دوری بزنید متوجه میشوید که همه مردم از کارگذاران و مدیران ادارات گله مند هستند و نارضایتی به درصد بالایی رسیده و خدمات ادارات بسیار ضعیف عمل کردند باز هم سئوال چرا؟
5-اگر نظارتی در عملکرد بانکها داشته باشید انجا هم متوجه خواهید شد چه کارشکنیهایی انجام مگردد هر مدیری که عوض میشود یک قانون جدید همراه دارد با کلی نیروهای تحت فرمان زمان ورود به دفتر ریاست تعدادی از کارمندان ارشد از مقام عزل میشوند وتعدادی افراد تازه و تحت فرمان مدیر جدید جایگزین میشوند چرا؟
ان کارمندان ارشد و با تجربه باید بمانند و از ریخت وپاشهای اضافی جلوگیری کنند.
اما عده ای تازه وارد و بدون تجربه با مدیر جدید ورودپیدا کردند باز تا اینها با تجربه میشوند نوبت مدیر جدید با تیم جدید میشود..
و مال واموال این ملت بیچاره در طوفان تشنگان قدرت بباد میرود در این میان از اختلاسگران بگیرید تا رشوه خواران وکارد چاق کنان که حکم واسطه گری را اجرا میکنند
6-اما خدمتگذاران که قسط خدمت به مردم شریف را دارند باید مورد هجوم این نا اهلان قرار گیرند یا از کار بر کنار شده اند ویا اینکه انقدر مورد بی مهری قرار میگیرند و با نداشتن حامی و پشتیبان منزوی شده اند وگوشه ای مشغول بخدمت عادی هستند و حق هیچ دخالتی نداشته و ندارند....
7-پس اینجاست که رهبر کبیر انقلاب فرمودند مواضب باشید انقلاب بدست نا اهلان نیفتد .....
8-در پایان اینجانب از زحمتکشان فاش نیوز سپاسگذاری میکنم واز همه ایثارگران خواهشمندم تشکری ویژه از این سنگربانان بی نام ونشان داشته باشند
ارادتمند شما عزیزان افسری از (مشهد مقدس)
(فاش نیوز متشکریم)
سلام
برادران پس از انتشار خبر اعتراض فرزندان شهید استان یزد و عدم شرکت آنها در مراسم پدران آسمانی در سایت فاش نیوز مدیریت بنیاد و معاون مالی اداری جناب آقای پیمانی مدتی است بسیار بر فرزندان شهید کار را سخت کرده و اضافه کاری انها را کامل پرداخت نمی کنند چرا که فکر می کنند همه این اعتراض ها و شرکت نکردن در مراسم زیر سر آنهاست
همین که زیر بار ذلت مدیر و معاونین او نرفتیم معلومه که بسیار آزاد مرد هستید (هیهات من الذله)
اغلب جانبازان و خانواده های شهدا با خصلت ایثارگری وداع و به طلبکاران بدون سند تبدیل شده اند و با کسب سهمیه های ناعادلانه و غیرمنطقی تحصیل و شغل، فرصت را از افراد لایق و مستعد گرفته اند. انچه این افراد انجام میدهند، جلوه ای از نیتهای ناخالص انها در دوران جنگ است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi