شناسه خبر : 34247
یکشنبه 13 ارديبهشت 1394 , 18:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بوسه هنرمند سوری بر پوتین سرباز وطن




 
 هنرمند سوری برای تشکر و قدردانی از فداکاری و از خودگذشتگی ارتش این کشور بر پوتین سرباز سوری بوسه زد.
  

به گزارش  فارس، گروهی از شخصیت‌های سرشناس و معروف سوری که در میان آنها هنرمندان و پژوهشگرانی از این کشور مشاهده می‌شدند، ضمن سفر به جنوب استان «ادلب» در شمال غربی سوریه از پایگاه نظامی «مسطومه» و بسیاری از نقاط ارتش در این منطقه بازدید کردند.

این هنرمندان و پژوهشگران سوری هدف از سفر خود را رساندن پیام حمایت و پشتیبانی خود از تک تک سربازانی بیان کردند که در خط اول جبهه‌های نبرد و درگیری در حال مبارزه با گروه‌های تروریستی هستند.

بوسه هنرمند سوری بر پوتین سرباز وطن+عکس

در میان این گروه «زهیر عبد الکریم»، هنرمند سوری و «بسام ابو عبد الله»، کارشناس امور سوریه و منطقه و استاد روابط بین الملل دانشگاه دمشق نیز دیده می‌شوند.

 صحنه تاثیر برانگیز آن بود که «زهیر عبد الکریم» هنگام بازدید گروه از پایگاه نظامی مسطومه خم شده و پوتین یکی از سربازان مدافع پایگاه را می‌بوسد.

عبد الکریم در این‌باره گفت: افسران و سربازان ارتش سوریه بزرگترین حماسه‌های شجاعت و دلیرمردی را می‌آفرینند و بیمی بر آنها نیست.

این هنرمند سوری افزود: هدف سفر ما اعلام حمایت از ارتش سوریه و ایستادن در کنار ارتش قهرمان ماست، اما وقتی در این مناطق حضور یافتم، این سربازان بودند که به من روحیه دادند و تا زمانی‌که ارتش سوریه چنین باشد، سوریه در امنیت و سلامتی خواهد بود.

بوسه هنرمند سوری بر پوتین سرباز وطن+عکس

وی با بیان اینکه حال که در این مناطق حضور یافته‌ام، در می‌یابم که برخی از رسانه‌ها در راستای جنگ روانی و رسانه‌ای که به راه انداخته‌اند، بسیاری از حقایق را پنهان و تحریف می‌کنند، تاکید کرد که منطقه «سهل الغاب» و همچنین پایگاه نظامی مسطومه در امنیت کامل به سر می‌برند.

اما بسام ابو عبد الله نیز تصریح کرد: هدف از این سفر این است که سربازان ارتش سوریه بدانند که مردم در کنار آنها قرار دارند و به ویژه در مناطق درگیری حامی و پشتیبان آنها هستند.

وی با بیان اینکه روحیه و معنویات سربازان و افسران سوری بسیار بالاتر از آن است که آن را توصیف کرد، گفت: خوش‌ بوترین رایحه، بوی خاک وطن آمیخته به عرق جبین سرباز سوری و بوی باروت نبردهای شرافتمندانه و حماسی است و هنگامی‌که آنها را در آغوش می‌گرفتیم، این رایحه را استشمام می‌کردیم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi