شناسه خبر : 34254
دوشنبه 14 ارديبهشت 1394 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موضع شفاف مقابل عربستان

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: امروز عربستان خائن دقیقا پا جای پای اسرائیل و صهیونیست گذاشته است. در حال حاضر مخالفین انقلاب اسلامی روزبه روز شفاف‌تر می‌شوند و دیگر نمی‌توانند پشت نقاب نفاق پنهان شوند. امروز عربستان با بی‌شرمی و وقاحت، ملتی را که به دنبال نفی نظام سلطه است، بمباران و قتل عام می‌کنند.
وی با بیان اینکه مسئولین ما به خاطر ملاحظات جمهوری اسلامی در گذشته در خصوص عربستان حرفی نمی‌زدند، تاکید کرد: حالا که این حملات صورت گرفته باید این ملاحظات شکسته شود. امروز آل سعود در معرض اضمحلال و سقوط است...

 

بسیجی
1394/02/08
چه عجب بالاخره یکی از مسئولین ما موضع شفاف و به دور از ملاحظه ای را در مقابل این عریستان خائن الحرمین گرفت. موضعی که اگر توسط مسئولین نظامی و امنیتی ما پیشتر گرفته شده بود، بخصوص در سالیان قبل و درباره قضیه بحرین که از سمت عریستان گستاخی و دخالت در مسائل داخلی کشور دیگر و از سوی ما متاسفانه سکوت و انفعال و عدم پاسخگویی قاطعانه حتی در حد یک التیماتوم و اخطار و از این دست شاید امروز عربستان جرئت نمی کرد، جری تر شود و پا را از گلیمش درازتر کند و دخالت های نابه جایش را با چاشنی حمله نظامی کامل تر کند و دایره فتنه را بر علیه مسلمانان شیعه در قالب اتحاد نظامی چند کشور تنگ تر و کارآمد تر کند و اگر امروز به اقتضای این تاکتیک و روشی که دشمنان در پبش گرفته اند تاکتیک و روش مناسب و درخور توجهی را اعمال و در پیش نگیریم بازنده فردا خواهیم بود.

 آنچه که هویدا ومبرهن است امروز ضرباتی که عربستان به جامعه مسلمانان وبالاخص شیعیان وارد می کند به مراتب از اسرائیل بیشتر و موذیانه تر است. زیرا دشمنی اسرائیل از ابتدا اشکار وعلنی و شفاف بود و همیشه هم با انواع تهدیدات ودشنام ها وحملاتش مهر تایید بر سفاکی و جنایتکاری اش میزد وجای تعجبی نداشت. به عبارتی شمشیر را از رو بسته بود و آدمی در مقابل دشمن روبرو و مقابل و آشکار موضع دفاع هوشمندانه در پیش خواهد گرفت اما وقتی دشمن در قالب فریب و از میان خود جامعه مسلمان آن هم نه به عنوان یک کشور کوچک وکناره بلکه به عنوان مرکزیت کشورهای مسلمان و دارنده جایگاه رفیع کعبه معظم وقطب ارادتمندان و عاشقان و طواف کنندگان خانه خدا رخ می نماید، بسیار باید ترسید و هوشیار گشت!

 عربستان، خائنی که با درآمد بالای حجاج خانه کعبه به جای اینکه به شکرانه این خان مواهبی که از قبل ارادتمندان به استان حضرت دوست بهره مند شده، در جهت کمک رسانی به دیگر کشورهای ضعیف مسلمان بهره ببرد کمر به قتل ونابودی آنان بسته! پس این عربستان خائن و شاهزادگان شکم باره وشهوت رانش که در پوسته دین و مذهب فرو رفته اند به مراتب از اسرائیلی که در مقابل ماست و چون گرگ درنده چنگ و دندان نشان می دهد، خبیث تر و منفورتر است. زیرا از پشت خنجر می زند در میان ماست و چپ و راست جامعه اسلامی را زیر تیغش می گیرد واین اشتباه بزرگی ست که ما در مقابل این دشمن مکار موضع منفعلانه و ضعیف بگیریم.

 چه بسا که در صورت موفقیت آمیز بودن این اتحاد نظامی شوم، چند کشور به ظاهر مسلمان در قبال مردم مسلمان و مظلوم یمن گام بعدی کشور لبنان و در ادامه سوریه ونهایتا خود ما نباشیم وباز این اشتباه بزرگی ست که ما دست روی دست گذاشته و نهایتا در پی اصلاح گندکاری های این رژیم منحوس باشیم. از قبیل کمک های بهداشتی دارویی و حمایتی از کشورهای آسیب دیده چون بحرین وحالا هم یمن و از این دست بلکه باید خود فتنه را در نطفه خفه کرد و از بین برد نه اینکه منتظر بود تا این جرثومه فساد مشغول خرابکاری وفساد در اقصی نقاط دنیا باشد. از قبیل ایجاد و حمایت و ساپورت مالی گروه های شبه نظامی چون طالبان وداعش و ما خود را دیگر این گروه ها و درگیری با این میوه های این درخت شوم کنیم واز ریشه وتنه این درخت که در حال گسترش و ریشه دوانی ست غافل باشیم. تنه را باید قطع کرد تا دنیا از این حامی بزرگ گروه های تروریستی و ضد دین واسلام رهایی یابد ان شالله و به امید آن روز من به عنوان یک بسیجی ورزمنده دفاع مقدس بسیار مایل ترم بنا به دلایل ذکر شده با این رژیم خائن و دورو مبارزه کنم تا اسرائیل و الویت اول من این دشمن در خفاست که از پشت خنجر می زند و ظاهر مسلمان نیز به خود گرفته ولی غرق در منجلاب گناه و معصیت وجنایت است .

یا علی

اینستاگرام

...

زن مگو مرد آفرین روزگار .

زن مگو بنت الجلال اخت الوقار .

زن مگو عرش خدا را قائمه .

یک محمد یک علی یک فاطمه .

وفات حضرت زینب(س) به ایران و اسلام و شهدا و جانبازان و رزمندگان

دفاع مقدس . بالاخض 5 % بی حقوق و بی معیشت و فقیر و محروم از

حق الناس . تسلیت باد .

...
آخرین خبر : روايت روزنامه "الديار" از هشدار جدي ديپلمات ايراني به نماينده سابق عربستان در سازمان ملل
سلام همانطور که ملاحظه میشود کشورهای شرکت کننده در اتحاد شوم طوفان قاطعیت در سر سودای تکرار وامتحان این اتحاد شوم را بر علیه دیگر کشورها در سر میپرورانند واگر راهکار لازمه با پیشدستی وفراست اندیشه نشود فردا باید در خانه هایمان از خود دفاع کنیم که این بر خلاف تاکتیکهای حداقلی نظامی وجنکیست وبائث نابودی زیر ساختها وامکانات کشور وهزیمت توان و قابلیتهای دفاعیمان است
بسیجی عزیز حرفهایت به دل مینشیند فعلا زر وزور وتزویر عربستان با حمایت کشور های متحدش وحمایت دشمنان ما کم کم از یمن خرابه ای بجا میگذارد کاش عربستان ومتحدانش ادعای دینداری نداشتند واین کارها را میکردند!!قانون جنگل همین است
آخرین خبر : پايگاه خبري عربي: آمريکا در صدد فروش تسليحات بسيار پيشرفته به عربستان است

ايرنا/ آمريکا در راستاي راهبرد حمايت نظامي از کشورهاي عرب حوزه خليج فارس، در صدد فروش تسليحات بسيار پيشرفته به عربستان است که تا کنون آنها را فقط به رژيم صهيونيستي فروخته است. به گزارش روز يکشنبه پايگاه اينترنتي شبکه تلويزيوني نبأ، باراک اوباما رييس جمهوري آمريکا در نشست کمپ ديويد در هفته جاري به سران کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس، فروش سامانه دفاع موشکي پيشرفته را پيشنهاد خواهد داد. در همين راستا هم اکنون گفت و گوهاي محرمانه اي ميان مقامات رياض و واشنگتن جريان دارد و سامانه موشکي محور مذاکرات در کمپ ديويد ميان اوباما و سران شوراي همکاري خليج فارس خواهد بود. اين سامانه از عربستان تا قطر و امارات امتداد خواهد يافت و تا کنون واشنگتن نمونه آن را فقط به رژيم صهيونيستي فروخته است. در ميان تسليحات پيشرفته اي که آمريکا مي خواهد به عربستان بفروشد، نام بمب هاي GBU-28 به چشم مي خورد که مي توانند به درون پناهگاهها و تاسيسات زيرزميني نفوذ کرده و آنها را از بين ببرند. واشنگتن در گذشته در سال 2009 نمونه اين بمبها را به رژيم صهيونيستي فروخته بود.
آخرین خبر : راي اليوم مدعي شد: تشکيل ائتلاف جديد منظقه‌اي عليه ايران
آخرین خبر : روايت روزنامه "الديار" از هشدار جدي ديپلمات ايراني به نماينده سابق عربستان در سازمان ملل
آخرین خبر : پناهيان: آل سعود همان آل يهود است/ راه قدس از مکه و مدينه مي‌گذرد
حجت الاسلام و المسلمين پناهيان با بيان اين که آل سعود همان آل يهود است تاکيد کرد: راه قدس از مکه و مدينه مي‌گذرد.
آخرین خبر : حجت‌الاسلام پناهيان: شعار "من يمني‌ام" را به تاسي از پيامبر جهاني کنيم
تاریخ انتشار: 94/02/10 16:16
نسيم/ حجت الاسلام پناهيان در مراسم يادبود شهداي يمن که در محل سابق لانۀ جاسوسي برگزار شد، سخنان مهمي در تبيين نقش حوادث يمن در معادلات منطقه و جهان اسلام و مقدمات ظهور ارائه کرد.
آخرین خبر : ادعاي نشريه روسي: ايران به روسيه عقد پيمان نظامي پيشنهاد داد
مشرق/ نشريه روسي راسيسکايا گازتا در پايگاه اينترنتي خود نوشته است: حسين دهقان، وزير دفاع ايران، به روسيه عقد پيمان نظامي براي دفاع در برابر ناتو را پيشنهاد کرده است.
آخرین خبر : امضاي قرارداد جاسوسي عربستان و رژيم صهيونيستي درباره يمن

عربستان و رژيم صهيونيستي قراردادي در زمينه جاسوسي در فضاي يمن و پرواز هواپيماهاي بدون سرنشين در آسمان اين کشور امضا کردند. "خالد بن علي بن عبدالله الحميدان" رئيس استخبارات عربستان مدتي پيش با سفر به فلسطين اشغالي اين قرارداد را با مقامات رژيم صهيونيستي امضا کرد.
آخرین خبر : پادشاه سعودي از تجاوز ارتش به يمن قدرداني کرد
تاریخ انتشار: 94/02/23 13:17
ايرنا/ به نوشته روزنامه ها و رسانه هاي سعودي پادشاه اين کشور در پيامي خطاب به نيروهاي مسلح اين کشور از آنها به خاطر مشارکت در حمله به يمن قدرداني کرد. به نوشته پايگاه تحليلي خبري الوقت، سلمان بن عبدالعزيز، در پيام خود از آنچه شايستگي واقتدار نيروهاي مسلح اين کشور در عمليات طوفان قاطعيت، ومقابله با تجاوز به عربستان وکشورهاي منطقه دانست تقدیرکرد

بسیجی

جالبه تقدیر از اقتدار ...کدام اقتدار انقدر زبون وضعیف وترسو بودید که برای حمله به یک کشور تازه انقلاب کرده و فقیر که درگیرکشمکشهای داخلی وگروههای تروریستی نیابتی شماست دست بدامان کلی کشور دیگر انهم بتوسط حربه پول و دلار وتطمیع ومشوقهای مالی ونفتی شدید وخود به تنهابی،جرئت حمله نداشتید در ثانی وبااین حال همین حمله را هم از نوع زبونانه وبزدلانه اش در پیش گرفتید یعنی از نوع حمله هوایی که نیازی به نیروی رزمی ورویاروئی رودرو ندارد که لازمه اش جسارت وشجاعت است که شما از ان بی بهره اید رابعا تقدیر از کدام نیرو خلبانانی که اکثرا اتباع دیگر کشورها هستند نه نیروهای خودتان واقعا که جای تقدیر دارد تا انجابی،که در اخبار وخبرها امده وهمه اذعان دارند در درگیریهای زمینیتان هم که همش نیروهای شما بودند فرار را بر قرار ترجیع داده وکلی غنائم بجای گذاشته اند واقعا که اینقدر سفاهت وحماقت از شما شکمبارگان عجیب وبدور از انتظار نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi