شناسه خبر : 34278
سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای دانشجو در خرم‌آباد

 معاون فرهنگی سپاه لرستان گفت: رمز ماندگاری دفاع مقدس در اخلاق‎مداری رزمندگان نهفته است.

به گزارش ایسنا، ناصر فرید در یادواره شهدای دانشجو که توسط بسیج دانشجویی دانشکده «سما»ی خرم‎آباد برگزار شد، اظهار کرد: به طور قطع عواملی که دفاع مقدس را ماندگار و زیبا کرد، جنگ و رزم نبود؛ بلکه اخلاق‌مداری و محبتی بود که در فضای دفاع مقدس در بین رزمندگان حاکم بود.

وی با بیان اینکه خاطرات جنگ مملو از کم‌توقع بودن، سادگی، گذشت، همدلی، تواضع، اخلاص و همه ارزش‌های اخلاقی بوده است، افزود: اگر امروز شاهدیم که دیپلماسی کشورمان قدرت‎های دنیا را پای میز مذاکره کشانده است این تحت تاثیر دولت یا فرد خاصی نبوده بلکه ثمره باور «ما می‎توانیم» در هشت سال دفاع مقدس است.

فرید با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی پیش از انقلاب کمترین ارزشی برای مردم ایران قائل نبودند و حتی ایرانیان را لایق ارائه خدمات و بهره‌مندی از تخصص، علم و مهارت نمی‌دانستند، افزود: امروز شاهدیم که به برکت خون شهدا آنها اصرار بر مذاکره با کشورمان را دارند.

معاون فرهنگی سپاه لرستان به نقش انقلاب اسلامی در قطع دست بیگانگان و متجاوزین اشاره کرد و گفت: آمریکا تلاش می‎کند که مانع صدور انقلاب به دیگر نقاط دنیا شود؛ غافل از اینکه به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر شد.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا توان اشغال ایران را داشت به بهانه حادثه 11 سپتامبر دست به این کار می‎زد، تأکید کرد: رشادت‎هایی که رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با حداقل تجهیزات نظامی در مقابل دشمن از خود نشان دادند، فرصت حمله نظامی علیه کشورمان را از دشمن گرفته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi