شناسه خبر : 34279
سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قرائت تفحص از بنیاد شهید هفته آینده

 رییس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت که احتمالا هفته آینده گزارش این تحقیق و تفحص بعد از قرائت در کمیسیون اجتماعی به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید پیش از عید تقدیم رییس مجلس، هیات رییسه و کمیسیون اجتماعی شده و باید بعد از قرائت در کمیسیون اجتماعی در صحن علنی مطرح شود.

رییس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت که احتمالا این گزارش هفته آینده در کمیسیون اجتماعی مجلس قرائت خواهد شد و بعد از آن در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

اینستاگرام
سلام ، این وعده آقای خجسته در سال گذشته بوده که گزارش تحقیق و تفحص و چند مورد دیگر از مصوبات کمیسیون اجتماعی در ارتباط با وضعیت تعیین درصد جانبازان در صحن علنی مطرح شود لیکن تا این تاریخ بجز وعده هیچگونه اقدام دیگری وجود نداشته و ظاهرا نماینده محترم فراموشکار شده است.
امیدوار هستیم گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت حفظ ارزشهای نظام مقدس و مشکلات عدیده موجود در اسرع وقت به قوه قضاییه تحویل گردد تا مسئولان در جریان مشکلات بسیار عجیب ایثارگران قرار گیرند و شعبه مخصوص رسیدگی به امور قضایی ایثارگران در کلیه محاکم کشور تشکیل شود.
شایان ذکر است در محاکم قضایی هیچگونه تمهیدی برای ایثارگران محترم وجود ندارد بویژه جانبازان محترم اعصاب و روان که قادر به شرکت در جلسات استرس زا ندارند و همیشه حضور این جانبازان در جلسات دادگاه با تشنج و خروج کنترل جانبازا همراه است. همواره حقوق جانبازان اعصاب وروان به این دلیل از بین رفته و شرایط اختلال استرس جانباز به بی نظمی و بر هم زدن نظم دادگاه تلقی میگردد که لازم است مسئولین عنایت لازم برای حضور جانبازان اعصاب و روان در محیط عاری از استرس دادگاهها بعمل آورند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi