شناسه خبر : 34280
سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مسئولین قرچک از خانواده شهید اسلامی

دیداررئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک ،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه 15 خرداد و جانشین سپاه ناحیه 15 خرداد باخانواده روحانی شهید رجبعلی اسلامی خوزانی

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک :رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران و مسئولین سپاه ناحیه 15 خرداد دردفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حضور در منزل روحانی شهید شهید رجبعلی اسلامی خوزانی با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک :در این دیدار با بیان ارزش و اهمیت خون  شهید ،شهدا را ولی نعمتان انقلاب و ملت ایران دانست وتمامی دستاورد و پیشرفتهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ایران را مرهون فداکاری ها و از جان گذشتگی های شهدا وخانواده های شهدا دانست.

کادری گفت :وظیفه ما و مسدولین نظام قدردانی از شهدا وخانواده های آنان است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

ایشان افزودن :شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را با نثار جان خود به اثبات رساندند .

  حجت الا اسلام موسوی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک گفت: این هفته را هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شده که در این از خانواده های شهدا که ترجیهن شهید روحانی و یا مربی و هادی عقیدتی و سیاسی دلجویی بعمل می‌آید.

ایشان در ادامه افزودند:سربلندی کشور جمهوری اسلامی مرهون ایثار ، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگرانی است که با نثار جان خود عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک با بیان جایگاه والای شهدا ،انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا و پایداری و اقتدار آن را ثمره پایداری، ایثار و رشادتهای آنان دانست و افزود: شهدای این انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی  سر دادند تا ما عرصه های بین المللی سربلند و پایداربا شیم که در حال حاضر این پیشرفتها را در عرصه های علمی وفناوری های هسته ای و صنعتی مشاهد می کنیم که ثمره حون پاک همین شهیدان است

در پایان نیز لوح سپاس به رسم یاد بود به خانواده شهید والامقام رجبعلی اسلامی خوزانی اهدا شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi