شناسه خبر : 34302
سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکراهل تسنن یمن از سیدحسن نصرالله

شورای اسلامی شافعی یمن از مواضع شجاعانه و شرافتمندانه دبیرکل حزب الله لبنان علیه تجاوزگری مشترک سعودی - آمریکایی علیه یمن تشکر و قدردانی کرد

شورای اسلامی شافعی یمن در بیانیه خود خطاب به سید حسن نصرالله آورده است: این شورا با نمایندگی از خود و همه آزادگان پیرو مذهب شافعی در یمن از مواضع شرافتمندنه و شجاعانه شما در رد تجاوزگری ظالمانه سعودی – آمریکایی علیه ملت یمن و قتل کودکان و زنان و بی گناهان و بمباران ساختار زیربنایی و امکانات ملت یمن تشکر و قدردانی کامل می‌کند. این موضعگیری شما در زمانی صورت گرفته است که بسیاری از زبان‌ها از بیان سخن حق خوداری و سکوت  کرده اند.

به گزارش  تسنیم،این بیانیه افزود: شما در سخنرانی‌های خود وجدانهای زیادی را در جهان بیدار کردید و واقعیت توطئه پلید و کینه درونی نظام آل سعود و پیروانش را برملا کردید. شما دیوار ترسِ نزدِ برخی از آزادگان برای بیان حقیقت را شکستید.

شورای اسلامی شافعی یمن خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: مواضع شما در یاری به ملت یمن و فرزندان مستضعف آن بود. این مواضع پایه‌های تاج و تخت‌های ظالم و ستمگر را به لرزه درآورد و سست کرد. ما به سخنان شما یقین داریم و آن را تایید می‌کنیم و این موضعگیری‌های شما در صفحات روشن تاریخ ثبت شده و به یادگار خواهد ماند.

این بیانیه افزود: با خداوند متعال و شما پیمان می‌بندیم که همگی – با جانفشانی کامل- در راه مقاومت و جهاد علیه متجاوزان به سرزمین و دین و مقدساتمان گام برداریم. خداوند شما را توفق و یاری کند و از هر بدی و گزندی در امان دارد و خداوند متعال به شما بهترین خیر و پاداش را به خاطر یمن و اسلام بدهد و شما را همواره تریبون حق برای یاری از مظلومان و مستضعفان در همه جا قرار دهد.

این بیانیه از "شورای اسلامی شافعی یمن – تعز" صادر شده و به امضای "احمد محمد احمد شمس الدین" دبیر شورای اسلامی شافعی یمن رسیده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi