شناسه خبر : 34406
یکشنبه 20 ارديبهشت 1394 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برترین های حوزه دفاع مقدس نمایشگاه کتاب

 

نشر شاهد علاوه بر کتب مرجع و مستند،برگزیده ها و برندگان جایزه کتاب سال دفاع مقدس خود را به نمایشگاه کتاب آورده است / سوره ی مهر: «آن بیست و سه نفر» و «دا» پرفروش ترین کتاب های غرفه امسال ...

 

        

 

 

نوید شاهد: کتابهای «رُنج»، «چشم بیدار» و «فرهنگ داستان نویسان دفاع مقدس» از منشورات نشر شاهد، که عنوان کتاب سال دفاع مقدس را از آن خود کرده اند هم اکنون در غرفه نشر شاهد در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب عرضه می شوند و مورد توجه علاقمندان به ادبیات پایداری قرار گرفته اند.

رمان رُنج نوشته محمد محمودی نورآبادی در شاخه «رمان»، چشم بیدار اثر جلیل امجدی در شاخه «زندگینامه داستانی» و فرهنگ داستان نویسان دفاع مقدس نوشته مهدی خادمی کولایی در گروه نقد و پژوهش ادبی، برندگان جایزه ملی کتاب دفاع مقدس هستند و همچنین 7 اثر دیگر نشر شاهد به اسامی؛ آقاسیدمجتبی نوشته اصغر فکور در شاخه «زندگینامه مستند»، راهیان خرابات نوشته بنیاد سعادتی در شاخه «مجموعه زندگینامه»، مرواریدهای کیو اثر پروانه قبادیکیا ـ در شاخه «مجموعه زندگینامه»، یادگارعقاب اثر علی اکبر پرهیزگار در گروه مستندنگاری کودک و نوجوان»، آخرین نبرد اثر داود امیریان در گروه مستندنگاری کودک و نوجوان»، فرهنگ داستان نویسان دفاع مقدس نوشته مهدی خادمی کولایی در «گروه مرجع نگاری ها» و بازی نامه عملیات انهدام 2، نبرد خرمشهر اثر حبیب داستانی بنیسی در «گروه تکمیلی» به عنوان کتاب های شایسته تقدیر جایزه کتاب سال دفاع مقدس نشر شاهد در نمایشگاه با تخفیف ویژه عرضه می شوند.

***علاقمندان برای تهیه آثار می توانند در ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران به غرفه نشر شاهد واقع در ابتدای راهروی 4 شبستان مصلی امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

.....

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، انتشارات سوره مهر فهرستی از پرفروشترین آثار خود در ایام نمایشگاه را منتشر کرد که در صدر آن کتاب «آن بیست و سه نفر» شامل خاطرات احمد یوسف زاده از اسارت گروه ۲۳ رزمنده نوجوان ایرانی در زندان‌های عراق است.

این کتاب که روایت خاطراتش را احمد یوسف زاده بر عهده داشته به تازگی با تقریضی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه کتاب‌دوستان قرار گرفته‌است.

رتبه دوم نیز به چهارگانه فاضل نظری تعلق دارد که کماکان مانند سابق در فهرست پرفروش های سوره مهر در رتبه های بالا قرار دارد.

کتاب «دا» شامل خاطرات سیدزهرا حسینی نیز که یکی از پرفروش ترین کتابهای سوره مهر در سالهای اخیر بوده در رتبه سوم پرفروش ترین آثار این ناشر در نمایشگاه است.

 

رونمایی از ترجمه ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس به ۳ زبان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از ترجمه ۱۵ عنوان کتاب برجسته در حوزه ادبیات دفاع مقدس رونمایی می شود.

 ترجمه کتاب های شاخص حوزه ادبیات دفاع مقدس به زبان های مختلف چند سالی است که در دستور کار نهادها و ناشرین قرار دارد و این بار قرار است از ترجمه ۱۵ عنوان جدید از جمله؛ پایی که جا ماند، جشن حنابندان، دختر شینا، خاک های نرم کوشک، عباس دست طلا، زنده باد کمیل، یاد یاران و در انتظار هاجر، رونمایی شود. این کتاب ها به زبان های اردو، ترکی و عربی ترجمه شده اند.

در مراسم رونمایی این کتب که روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن «هنر و کتاب» نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود، جمعی از مقامات، اهل قلم و  فعالین حوزه نشر دفاع مقدس حضور خواهند داشت.

 

حجه الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس و از چهره های شناخته شده ادبیات دفاع مقدس، سخنران اصلی این مراسم است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi