شناسه خبر : 34468
سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 , 14:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دست یابی انصارالله به سامانه جدید دفاعی

 جنبش مردمی انصارالله یمن اعلام کرد که موفق شده، سامانه دفاعی جدیدی با برد متوسط برای مقابله با حملات هوایی راه اندازی کند .
 
به گزارش  پایگاه خبری الیمن السعید، سامانه دفاع هوایی جدید جنبش انصار الله می تواند به آسانی مخفی شود و در جنگ سایبری مورد استفاده قرار گیرد.
 
یکی از کارشناسان نظامی در این ارتباط گفت: این سامانه همچنین می تواند موشک ها با برد متوسط را رهگیری و هواپیماهای پیشرفته را در ارتفاع پایین و متوسط هدف قرار دهد .
 
وی افزود: این سامانه قادر به رویارویی با جنگ سایبری، تعقیب هواپیماها، هدف قرار دادن آن و پرتاب موشک 'شاهین' است. 
 
این کارشناس نظامی ادامه داد: این سامانه مدل پیشرفته سامانه 'هاوک' آمریکا است که برد آن از 24 کیلومتر به 40 کیلومتر افزایش یافت و مجهز به سامانه رایانه ای رهگیری دقیق اهداف هوایی است. 
 
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه فقیرترین کشور عربی منطقه به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انصارالله که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کند، جلوگیری کند. 

 

منبع: تابناک
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi