شناسه خبر : 34543
یکشنبه 27 ارديبهشت 1394 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدرم شهید است!

یوسف نیک صفت- من یه پسر متاهل ٣١ساله وبا یک برادر ٣۴ ساله مجرد وبا مادری پیر. پدرم که در رشت زندگی می کرد. در سال ١٣۶۵ که دوران جنگ بود به خدمت سربازی به شهرستان سلماس (ارومیه) می رود او با تعدادی سربازهای دیگرکه در اتوبوس بودن در راه جاده تاکستان ابهر زنجان که به مرخصی پایان دوره آموزشی اعزام گردیده بود، بر اثر تصادف فوت می کند. به دلیل نامعلومی کسی به دنبال شهید بودن پدر نمی رود. 

 آیا بعد از این سال ها میتوانم وکیل بگیرم که تضمین دهد که حق ما را که باید پسر شهید باشیم را بگیرد و پدر را شهید اعلام بنماید؟ خواهش می کنم جواب منو بدین.

اینستاگرام
به نظر میرسد ، اتفاق در منطقه جنگی عارض نشده است ، یا در حین آموزش نظامی اتفاقی نیافتاده و در منطقه غیر جنگی و هنگام مرخصی بوقوع پیوسته است ، که قطعا مقصر در حادثه وجود دارد لذا ضوابط بیمه و احتمالا تحت حمایت حادثه حین خدمت نیروهای مسلح برخوردار میگردد .
جناب یوسف نیک صفت الآن زمانه ای است که فرزندان شهدای تکاب به جرم حمایت از خون شهدا و راه پدرانشان ، توسط مسئولین دولت تدبیر و امید ؟!! دادگاهی می شوند ! حالا شما انتظار دارید پدرتان را که تصادف کرده شهید اعلام کنند !؟ ...
منبع احضار فرزندان شهدا به دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری به جرم های واهی : سایت شهدای ایران یا شهید نیوز . از مردم تکاب هم میشود سوال کرد .
تمام سهمیه ها و امکانات داده شده ی دروغین به فرزندان شهدا ، فدای یک تار موی شهدا ... که از زن و بچه و خونه و زندگی و ... گذشتند تا حاصل آن فقط خون دل خوردن فرزندشان شود ... آنهم توسط دولتی که ادعای اعتدال دارد ... کدام اعتدال ...!
جانبازان را که یکی یکی بخاطر عدم رسیدگی کافی و کمبود دارو و امکانات درمانی می کشید ، حالا نوبت زندانی کردن و احضاریه و اخطاریه فرستادن برای فرزندان شهداست ؟!
روح شهیدان از اعمال و رفتار شما آقایان .... ناراضی ست ، مواظب باشید خون شهدا دامنگیرتان نشود .
نفرین جانبازان که پشت سرتان است ....
فقط بفکر مذاکرات هسته ای باشید ... 2 سال است سر همه را گرم کرده اید که چی ؟! مگه تحریم زمان جنگ نبود ؟! ...
آقا یوسف دنبال اثبات فرزند شهید بودن نرو ! فرزندان شهدا از بنیاد دل خوشی ندارند ... / برای سلامتی رهبر معظم انقلاب صلوات . اگر رهبری نبود همه ی ما را به جوخه اعدام می سپردند . روح شهیدان شاد . سر جانبازان بسلامت . برادرت : مجید
آقای یوسف نیک صفت پدر شما که در راه اعزام به جبهه نبوده و در جنگ هم حضور نداشته ! بنابراین شهید محسوب نمی شود . خودتان را با بنیاد درگیر نکنید که اعصابتان خورد می شود . ضمنا لایحه جامع ایثارگران را مطالعه بفرمائید ، ببینید آیا مصداق شهید هست یا نه ؟
موفق باشید . روح پدرت شاد .
مسخره بازی در آوردید ؟!!!!!!!!! .... یعنی چی !؟! تصادف در جاده ی تاکستان ابهر زنجان چه ربطی به شهادت داره ؟!!!!!!
ماشاالله مطلب هم که کم ندارید که بخواید با این مطالب طنز ستون ها را پر کنید !!!!!!
در شأن سایت ایثارگران نیست نوشتن این مطالب .................................. مقام شهدا بالاتر از این حرفهاست ! ...................................
عجب خان با مردم درست صحبت کن!!!! مثل اینکه خودتو عقل کل میدونی ... حالا که چیزی نشده سینتو دادی جلو ..... ادب داشته باش ...
حالا عصبانی نشو جناب عجب . بنده ی خدا فقط یک سوال کرده چرا اینقدر جوش آوردی ؟ خونسرد باش . فکر کنم دلِ پری از بنیاد داری ها ...
خیر شهید نیست . متوفی است . خدا رحمتش کنه .
آقا یوسف خودت که نوشتی : پدرم بر اثر تصادف " فوت " می کند . یعنی جواب خودت را داده ای .
روحش شاد ولی شهید نیست
همرزمان عزیز جا داشت نسبت به این برادر عزیز قدری مهربانتر راهنمایی میکردید چه بسا شاید صدها نفر بودند که در حین ماموریت آسیب دیدند ولی جانباز ویا شهید شناخته شدند
اقا يوسف اگر پارتى داشته باشى همه كار ميتونى بكنى.7648
با پارتی بله . اگه پارتی داشت که از سایت فاش سؤال نمی کرد ؟! / جواب قاطعانه دادن بهتر از امیدوار کردن و بعد ناامید شدن دیگران است !
برادران عزیزی که کامنت زدید . حال نگاه کنید در سال 59 یک جوان با ژ3 که مسئول آموزش بود در مسجد محل فوت می کند و او را هنوز هم شهید می نامند ، حال مازندران در شمال کجا و مناطق جنگی کجا .
آقای نیک صفت هم دچار معضل گرفتاری هستند و فقط خیلی دوستانه سئوال کردند ولی آقای بقول خودشان عجب این بنده خدا رو گیر داد به سایت نسبت داد و از کلماتی استفاده کردند که در شان خود ایشان هم نبود.
بنده قبلا" هم تاکید داشتم اگر کسی مشکلی دارد مرحم زخمش باشیم نه نمک زخمش مثلا" آقا نوید خیلی خلاصه و با احترام جواب این عزیز را دادند نیاز نبود آقای عجب ایشان را مسخره کند.
خداوند به همه ما تحمل شنیدن درد دیگران را عطا کند .آمین
احسنت آقا وفا . این آقای "عجب" شاید از وجود پارتی بازی ها خبر ندارد ... آقای عجب !! لطفا به سایت محبوب فاش گیر نده ! اگر گسی مشکلی دارد ( مرهم ) زخمش باش نه نمک زخم ! احترام دیگران را حفظ کن و مؤدب باش !
خداوند به همه ما قدرت تحمل شنیدن و گوش دادن و خواندن سؤالات دیگران را عطا کند و سؤالات دیگران را عجیب ! ندادیم ! هرچند بقول یکی دیگر از کاربران خود آقا یوسف نوشته پدرم فوت کرد و ننوشته پدرم شهید شد .
قنبری وفا همیشه نظرات منطقی میدهد . ای شخصی که به اسم عجب نظر گذاشتی لطفا کمی مهربان و دلسوز باش ... این چه طرز پاسخ دادنی است ؟ اینهمه علامت سوال و تعجب چه معنایی دارد ؟
بهتر است همه مهربان و منطقی و مرحم ذخم بودن را از آقای وفا یاد بگیریم .
آقای عجب : اگر ( " مرهم " "زخم " نیستی ، روی زخم دیگران نمک نپاش )

" تو " که مرهم نه ای زخم دلم را
نمک پاش دل ریشم چرایی ؟! ...
گل ها با یکدیگر مهربان باشید ...
خیلی با مرامی مرتضی قنبر - همیشه بهترین جواب و استدلال را شما دارید .
از نظر خداوند كه محاسباتش يا ما بني آدم متفاوت است،وي شهيد است چرا كه در مسير تردد به جبهه هاي حق عليه باطل جان به جان آفرين تسليم نموده است.اما از نظر دستگاههاي مسئول متاسفانه خير.البته اگر ايشان دوستي ،آشنايي در اين دستگاهها داشتند شايد مورد عنايت قرار مي گرفت اين مطلب را با دليل متقن عرض مي كنم چون يكي از اقوام بنده سالها بعد از جنگ براي حضور در يك مراسم مذهبي در مسير تصادف نموده و فوت مي نمايد ولي به همان دليلي كه اشاره كردم ايشان در حال حاضر به عنوان شهيد تلقي گرديده و حتي عكس مشار اليه در بين عكس شهداي دفاع مقدس در مسجد محل ايشان نصب گرديده است.
باسلام ازطرف بيمه وبازنشستگى نيروهاي مسلح ميتوانى اقدام كنى فقط به مادرت حقوق تعلق ميگيرد يكى از بستگان ما همين شرايط راداشت به ايشان حقوق ميدهند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi