شناسه خبر : 34558
دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خلبانان ارواحی نامرئی در زمین

تاسف- واقعا" آدم از این همه فرق گذاشتن و نادیه گرفتنا دلش میخواد فریاد بزنه اما چون نتیجه ای نداره  صدام تو گلو خفه میشه.

من همسر یک خلبان جنگی بازنشسته ارتش هستم.  همسرم تمام سال های جنگ برای دفاع از میهن جنگید و استرس و اظطرابی که از پروازهای او روی بنده وارد شده، اکنون نمود خارجی پیدا کرده! آخر چه قدر تبعیض، حقوق دریافتی اینان به اندازه یک کارمند عادی  است و هیچ سنخیتی با شغلشان ندارد. ما همسران این افراد را نمیتوان به چشم یک ایثارگر نگری ست که در هنگام جنگ در پایگاه ها می ماندیم تا همسرمان  با روحیه به  عملیات بروند ? چه فرقی است بین ما و یک ایثارگر عادی ?

 کلا خلبانان دفاع مقدس که بیشترشان تحت تأثیر اشعه  و تاثیر بمب های شیمیایی  یکی یکی  مظلومانه  می میرند مانند ارواحی که در این جهان دیده نمی شوند هستند. ما خانواده خلبانان هشت سال دفاع مقدس خواستار رسیدگی به شرایط و حقوق آنها هستیم که ناعادلانه لگد شده است زیرا آنان افرادی آسمانی هستند و به دوز و کلک های زمینی  آشنا نیستند که زندگی ظاهریشان مانند آقازاده های زیر بیست سال باشد، واقعا" وقتی فکر می کنم خودم وشوهرم برای چه آینده ای و چه کسانی این همه اضطراب را تحمل کرده ایم  و همسرم خودش و روانش و سلامتیش را برای چه کسانی در خطر انداخت افسوس می خورم.

اینستاگرام
ايثارگر، ايثارگره ديگه عادى و غير عادى نداره. اينهمه پرسنل نيروى هوايى در جاهاى بد اب و هوا با خانواده هاشون زندگى و خدمت كردند. و خلبان هم نبودند. و بابتش حقوق بد اب و هواهم گرفتيد. ولى نگيد ما با ايثارگران عادى فرقى داريم. ماهم اعضاى بدنمان و جوانيمان را داديم. مگه به ما حق واقعيمون را دادند؟ ارتش به ما يك ميليون تومان حقوق ميده. شما چقدر مگه حقوق ميگيريد؟
خانم محترم گنگ و نامفهوم نوشتی .....واقعآشما همسر یک خلبان جنگنده هستید؟؟؟ بعیده ... بعیده .... اگه ممکنه مفصل توضیح دهید !!! اخه هرچی فکرمیکنم جنگده !!!! آخه خلبان جنگده ؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi