شناسه خبر : 34559
دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 , 13:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط به بابام برسید!!!

یکی از بندگان خدا- پدرم جانباز 12% است، تو دستش ترکشه، دوتا از انگشتاش اعصابش قطعه. با همین دستا 28  ساله که داره بنایی می کنه...منم دانشجوی مقطع ارشد نانو فیزیکم. دوره روزانه، هیچ وقت به اینکه حتی شبانه هم قبول بشم، فکر هم نکردم بخاطر پول واحد ها، چه برسه به دانشگاه آزاد و....همیشه درس خوندم تا بتونم شرایطی به دست بیارم که با کمترین هزینه درس بخونم.

 بابام الان 53 سالشه و امسال تازه تونست همین درصدو بگیره و جانباز بشه...بیمه هم نداره....مگه تا چند ساله دیگه میتونه کار کنه؟ بابا من مزایا نمیخوام...با این وضعیت که کار نیست چطوری میتونم کمش کنم؟؟؟ من خودم کارگری می کنم تو ساختمون تا خرج مراسم عقدمو بدم... من راضیم....فقط  به بابام برسن!!!

اینستاگرام
لعنت الله علی الظالمین.
یک روش استاندارد و عادلانه تعیین درصد از کارافتادگی در کشورهای پیشرفته برای بیمه و غرامت و مستمری, تعیین درصد بر مبنای شغل شخص می باشد به این شرح که اگر فرضا" مثل این همرزم عزیزمان که شغلش بنائی بوده حال که به خاطر قطع عصب دو انگشت دست نمیتواند به کار اصلی خود به شکل کامل و اصولی بپردازد برای وی ازکارافتادگی کلی تعیین می شود.
خب حالا که بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس از نیروهای داوطلب بسیجی بوده که درس و کار و کسب خود را رها کرده و به کمک نیروهای سپاه و ارتش رفته اند, عدالت و انصاف حکم می کند که برای این گروه از جانبازان نه تنها از روش یاد شده برای تعیین درصد استفاده شود بلکه برایشان در این خصوص امتیازات ویژه ای هم در نظر گرفته شود,
اما متاسفانه موضوع یر عکس است!
به این شکل که درصدهای ازکارافتادگی تعیین شده برای این عزیزان فدائی اسلام و کشور و مردم توسط کمیسیونهای بنیاد کمتر از درصدهای تعیین شده توسط سپاه و ارتش برای موارد یکسان است و حتی از درصدهای تعیین شده توسط سازمان تامین اجتماعی هم کمتر است.
این هم شد مملکت؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi