شناسه خبر : 34577
دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای نوشیدنی نصرالله در سخنرانی‌ها

ماجرای نوشیدنی نصرالله در سخنرانی‌ها/ لیموناد بخورید!
 
من به کسانی که در زمان سخن گفتن با هر دو یا سه کلمه باید آب بخورند توصیه می کنم تا از لیموناد استفاده کنند که به آنها کمک می کند.
ماجرای نوشیدنی نصرالله در سخنرانی‌ها/ لیموناد بخورید!

به گزارش جهان، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی روز شنبه خود به شایعه‌پردازی رسانه‌های مغرض واکنش نشان داد و گفت: پیش از آنکه به موضوعات اصلی بپردازم، اجازه بدهید به یک مسئله شخصی اشاره کنم. هر از چند گاهی بعضی رسانه ها یا پایگاه های اجتماعی از فوت یا سکته قلبی یا سکته مغزی یا سرطان من سخن می گویند، من ابتدا می خواهم به همه اطمینان بدهم که به این مسایل گوش نکنند و چنین مسایلی به هیچ وجه صحت ندارد. انتشار چنین مسایلی بخشی از جنگ شایعه ها و جنگ روانی و تلاش برای ضربه زدن به روحیه است. بدون شک عمر در دست خداوند سبحان است، اما از نظر سلامت خود باید بگویم که از هیچ نوع مشکل یا بیماری رنج نمی برم. حتی از این نظر که می گویند نعمت های خداوند را بیان کنید، شکر خدا به خوردن هیچ دارویی نیاز پیدا نمی کنم. اما شهادت، قتل یا مرگ فرد در دست خداوند است. پنهان کردن مسئله مرگ یا فوت افراد امکان پذیر نیست، هر چند که ممکن است در بعضی مکان ها چنین کاری را انجام دهند، اما ما چنین کاری نمی کنیم.

وی درباره نوشیدنی که در زمان سخنرانی ها مصرف می کند، افزود: همچنین در بعضی از پایگاه های اجتماعی به این مسئله که من در زمان سخنرانی آب میوه می خورم اشاره کرده اند. خوردن آب میوه ارتباطی به وضع سلامت من ندارد، بلکه کمک می کند تا رطوبت دهان در مدت یکساعت سخنرانی حفظ شود. من به کسانی که در زمان سخن گفتن با هر دو یا سه کلمه باید آب بخورند توصیه می کنم تا از لیموناد استفاده کنند که به آنها کمک می کند.

اینستاگرام
خب که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi