شناسه خبر : 34592
سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملی پوش واترپلو:

به عشق شهدا قهرمان می شویم

هفت روز مانده به شروع مسابقات فینا ترافی. مسابقاتی که از سوم خردادماه همزمان با سالروز سالروز آزادسازی خرمشهربا حضور ۱۰ تیم در استخر۹ دی تهران استارت می خورد، علی هرمزی ملی پوش واترپلوی ایران معتقد است تیم ملی قهرمانی مسابقات فیناترافی را به عشق شهدا می خواهد.

 

به گزارش روزنامه خبر ورزشی :هفت روز مانده به شروع مسابقات فینا ترافی. مسابقاتی که از سوم خردادماه همزمان با سالروز سالروز آزادسازی خرمشهربا حضور ۱۰ تیم  در استخر۹ دی تهران استارت می خورد. علی هرمزی ملی پوش واترپلوی ایران معتقد است تیم ملی قهرمانی مسابقات فیناترافی را به عشق شهدا می خواهد. ایرانی ها که می خواهند شایستگی خودشان را به رخ بکشند همه فکر و ذکرشان قهرمانی این رقابتهاست. هرچند گروه سختی  دارند. با این حال علی هرمزی گوش راست تیم ملی واترپلو مثل همه ایرانی ها خود را مدیون شهدا می داند می گوید:« ما به عشق شهدا به آب می زنیم  و از هیچ تلاشی برای بهترین نتیجه ابایی نداریم. می خواهیم قهرمانی ایران را تقدیم شهدای عزیز کنیم.»
ملی پوش واترپلو وضعیت خودش و همقطارانش را خوب می داند: « وضعیت ما بعداز دو ماه تمرین خیلی خوب است. البته بعداز تمرین با فشار زیاد  فعلا در حال ریکاوری هستیم تا خستگی بدنهایمان گرفته شود. ان شاءا… با تمرینات  در روزهای مانده تا شروع مسابقات به آمادگی صد در صد برسیم تا قهرمانی را به نام خودمان بزنیم.»
به نظر او این روزها شرایط خاص خودش را دارد: « هر چه به شروع مسابقت نزدیک تر می شویم  استرس خاصی پیدا می کنیم.استرسی که وقتی به آب بزنیم می رود.»
هرمزی حسرت بازی تدارکاتی با تیمی خارجی را هم دارد: « بازی تدارکاتی با تیم دانشگاه آزاد و تیم جوانان خوب بود اما کاش حریف تدارکاتی ما تیمی خارجی بود.دانشگاه آزاد با اینکه تیم خوبی است اما به خاطر اینکه بعضی از بازیکنانش در تیم ملی بودند،کامل نبود  و تیم جوانان هم که نسبت به ما ضعیف تر بود. بنابراین محک جدی برای ما نبود. اما اگر با تیم خارجی بازی می کردیم شرایط فرق می کرد و ما بهتر محک می خوردیم و ضعف و قوت‌های تیم بیشتر خودش را نشان می داد. چرا که تیم های خارجی سفت تر بازی می کنند.»
او از شروع بازی تیم ملی در فینا ترافی با گواتمالا راضی است: « مالت و اتریش حریفان اصلی ما در دور مقدماتی هستند. درست است که خیلی از انها شناخت نداریم اما همین که بازی اول ما با این دو تیم نیست خیلی خوب است. حالا بازی‌های اول یک جوری تدارکاتی هم حساب می شود و بچه ها برای بازی با اتریش بیشتر هماهنگ می شوند. با اینکه ما در این مدت شنا کرده ایم و تمرینات بدنسازی داشته ایم  اما از نظر کار تیمی عقب هستیم که با شروع مسابقات درست می شود.»
هرمزی شعار :« دنیا را حفظ کنیم، آب دنیای ماست» را برای مسابقات توسعه جهانی واترپلو قشنگ ترین انتخاب می داند:« به نظرم شعار قشنگی است . من خوشم آمد. چرا که واترپلو هم با آب سرو کار دارد. به هر حال هدف این است که بی آبی بیداد می کند. فکر می کنم با توجه رسانه ها به واترپلو در این مدت مردم هم مسابقات را می بینند و پیام هم به انها می رسد.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi