شناسه خبر : 34594
سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان مظلوم ارتش

جانباز 40درصد نزاجا- در حق جانبازان وظیفه نزاجا ظلم می شود، کسی هم باسخگو نیست! چرا ارتش جانبازان وظیفه را که برایش ارزش ندارند به بنیاد واگذار نمی کند تا به حق قانونی خودشان برسند؟ چرا جانباز 40درصد با مدرک لسیانس باید وظیفه بگیر باشد که مدرک تحصیلی در آن بی تاثیر باشد؟ چرا جانباز ارتش حق استخدام ندارد در حالی که اکنون فرزند جانبازان تحت پوشش بنیاد استخدام می شوند؟ چرا مسئولین بنیاد طلبکارانه به جانباز ارتش نگاه می کنند؟ چه کسی باید به داد جانبازان بدبخت وظیفه ارتش رسیدگی کند؟ شما را به خدا به داد ما برسید.

اینستاگرام
چرا فوق العاده ایثارگری موضوع ماده 51 قانون جامع درمورد جانبازان ارتش اجرا نمی شود ؟؟؟!!!
وضع جانبازان کادر و پایور هم خوب نیست . عدم رسیدگی ارتش مختص سربازان وظیفه نیست . بنده افسر کادر با60ماه خدمت در خط مقدم و دوبار مجروحیت شیمیایی و اعصاب وروان با20درصد چون موجی شدم و غیبت کردم اخراجم کردند و تاکنون یکزیال هم بمن ندادند .دفترچه بیمه من و خانواده ام را باطل کردند فقط و فقط به جرم یکمرحله غیبت که ناشی از مجروحیت بوده ...متاسفانه مدارکم هم کامل و بدون نقص است....
برادر گرامی با در دست داشتن مدارک خود به امیر حیدری مراجعه کنید تا مشکل شما را حل کنند
برادر گرامی که زحمت کشیدید و حقیر را راهنمایی فرمودید .اولا خداوند پدر و مادرتان رابیامرزد ثانیا خودتان سالم و تندرست بمانید ثالثاخدا بچه هایت را زیرسایه امام زمان (عج)تندرست نگه بدارد .لطف بفرماییدادرس امیر حیدری را برایم ارسال کنید
به دليل اينكه ما در سن 18 - 19 سالگى خود را به حوزه نظام وظيفه مهرفى كرديم. ميگويند كه سربازان وظيفهشان بوده. كه به جبهه برند. ولى اگر از طرف سپاه يا بسيج به جبهه اعزام ميشديم. الان به چشمه داوطلب به ما نگاه ميكردند. و اين مشكلات و خيلى ديگر از مشكلات را نداشتيم. همانطور كه يكسرى از جانبازان كه از بسيج و يا سپاه به جبهه اعزام شدند. همين ادعا را دارند. حالا كه كسى براى دفاع از خاك و ناموس و دينش بره بجنگه و مجروح و ناقص بشه. وظيفهش هست؟ يا مثل بعضى از جانبازان كه ادعا ميكنند. كه ما داوطلبانه به جبهه رفتيم؟ و طورى از اين داوطلب بودن نام ميبرند. كه انگار لطف كردند كه براى خاك و ناموسشان به جبهه رفتند وجنگيدند. و منتش را بر سر جانبازان ارتش ميگذارند. و خود مسئولان بنياد هم به اين قضيه اعتقاد دارند. و به خاطر همين است كه جانبازان ارتش از امتيازات كمترى از جانبازان سپاه و بسيج برخوردارند. و در بين مسئولان ارتش هيچ دلسوزى براى جانبازان ارتش وجود ندارد. متأسفانه. كه اگر داشت طبق قانون ارتش با جانبازان بايد مثل نيروهاى كادر برخورد ميشد. و پس از ٣٠ سال بازنشسته ميشديم. و از تمام امتيازات نيروهاى كادرى برخوردار ميشديم. و از حقوق حالت اشتغال برخوردار ميشديم. امان از يك وجدان بيدار.و تا امروز فقط به فقط در حق نيروهاى جانباز سرباز وظيفه ظلم شده و حقشان پايمال شده. و هيچكس هم پاسخگو نيست. و در بين مسئولين هم كه فريادرسى نيست. پس جزءخدا به پيش چه كسى ميتوانيم شكايتمان را ببريم؟ از ما كه گذشت. خدا نبخشد تمام كسانيكه باعث شدند كه جانبازان پس از اين مجروحيتهاى وحشتناك كه ادمهاى سالم تصورش هم نميتوانند بكنند. اين همه سختيها و شرمندگيه زن و بچه هايشان را بكشند. در اين دنيا نجات دهنده اى در بين مسئولين وجود ندارد. كه اگر داشت. بعد از ٣٣ سال حال و روز جانبازان اين نبود. هرروز بدتراز ديروز.
من سربازم چه در ارتش یا سپاه آیا کسی هست جواب گو هست
عزیز برادر ف جانباز60 سلام اگر انسان نیتش برای خدا باشد پس باید به حرف مردم توجه نکند ثانیا باور کن من خودم ازاده وجانباز بسیج بودم بعد از اسارت حتی یک بار سپاه سراغی از مانگرفته وحتی خدا می داند ریالی هم به مانداده اما خدا راشکر ارتش به جانبازانش مستمری میدهد(هرچند ناچیز) ویا کارت شناسایی داده (هرچند فایده ای هم نداشته باشد) .سوم اینکه در قانون هم فرقی بین جانباز ارتش وسپاه وسرباز ویا داوطلب نیست حداقل من فرقی ندیدم. الان طوری شده که همه جانبازان بسیجی وسرباز سپاه می گویند کاش ما ارتشی بودیم می دانم باور نمی کنی.
سلام به برادر عزیز جانباز بسیجی
بنده با 20درصد جانبازی شیمیایی و اعصاب و روان ارتشی بودم نه کارت بمن داده اند و نه یکریال حقوق ... انقدر دوندگی کردم اصلا عین خیالشان هم نیست ... انقدر نامه به تمام مقامات نوشتم اما تاکنون نتیجه نگرفتم ... یک ساعت جلوی ایثارگران ارتش بایستید تا متوجه منظور حقیر بشوید ... ارتش در هیچ شهری کمسیون ایثارکران ندارد و برای کوچکترین کار باید به تهران بروی انهم یک جیب پر پول میخواهد که ما نداشتیم .... پس بهتر نیست فکرمان را معطوف به گرفتن حق و حقوقمان بکنیم و اینکه قانونی اجرایی شود که کلیه رزمندگان و ایثارگران را شامل شود .موفق و سربلند باشید .
از سایت بسیار باارزش فاش نیوز و برادر گرامی جناب ساقی هم تشکر و قدردانی میکنم که واقعا اگر شما نبودید نیمی از ما از غصه دق مرگ میشدیم . مجددا از اینکه سنگ صبورمان هستید سپاسگزاریم .
جانبازان ارتش هیچ ارزشی برای مسیولین ندارند خلاصه خدا حق ما مظلومان جنگ را از انهایی به ما بی توجه هستند میگره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi