شناسه خبر : 34610
چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت «فاتحان خرمشهر»در گلزار شهدای تهران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری مراسم بزرگداشت فاتحان خرمشهر در قطعه ۲۶ گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: این مراسم ۳۱ اردیبهشت در جهت تجدید بیعت با شهدای عملیات بیت‌المقدس صورت می‌گیرد.

به گزارش شهدای ایران، صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ، از برگزاری بزرگداشت فاتحان خرمشهر در گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در قطعه ۲۶ برگزار می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: این مراسم با هدف تجدید میثاق با شهدای عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌شود و پس از اتمام مراسم مزار این شهدا در قطعه ۲۶ گلباران و عطر افشانی می‌شود. همچنین کار ویژه دیگری که در خصوص این شهدا انجام می‌شود تعویض پرچم مزار شهدای عملیات بیت‌المقدس است.

صمیمی ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده های شهدای عملیات الی بیت المقدس و در جوار شهدای گرانقدر این عملیات برگزار می گردد .

صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تصریح کرد: از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این مراسم برپایی نمایشگاه تصاویر فتح خرمشهر است که در جوار مزار این شهدا در قطعه ۲۶ برقرار خواهد بود. این نمایشگاه شامل عکس‌هایی از فتح خرمشهر و رزمندگان آن است که به نمایش درمی‌آید.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سپاه محمد رسول الله و مرکز فرهنگی خانه شهید برگزار می‌شود.

اینستاگرام
خدمت اقای صمیمی سلام اقای صمیمی زنده نگه داشتن یادشهدا کاربسیار خوبی است که در سطح تهران بصورت خودجوش در مساجد یا بهشت زهرا انجام میگردد لطفا شما توجه بیشتری به گلزار شهدا که بزرگترین مرکز فرهنگی است داشته باشید و این گروه های خودجوش را تقویت کنید تا جمع بیشتری حضور پیدا کنند در ضمن مسئول خانه شهید اقای اکبری در گلزارشهدا جوانی میباشد جمعی از خانواده شهدا زحمت کشان و ....از او ناراحت هستند استفاده از شخصی که خود از خانواده بزرگ ایثارگران را در گلزارشهدا را میطلبد انشا الله
سلام علیکم
با نظر بالا توسط برادر فتوحی بسیار موافقیم اقای شهیدی اقای انصاری اقای صمیمی خواهشمند است مسئولیت مرکز فرهنگی بزرگترین گلزارشهدا را به شخص بزرگتری از خانواده ایثارگران واگذار فرمایید خدا سید محمد جزیی برادر دو شهید دلسوز فرهنگی در گلزار شهدا بود را را حفظ کند از اینها استفاده نمیشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi